Cume una cinta di una cinta?

Sè dighjà avè u spirimintatu à creà e cundizzioni in a tècnica di scrapbooking , puderà accunsentiscenu chì un lush exfoliante di cigno satinò hè unu di l'ornamenti più universali è indispensabile. Puderia diventà una sola decorazione in u cantonu di una cartolina o un album di foto, pudete ancu fà unipochi arcu è creà una certa cumpusizioni. Inoltre, un arcu volumitricu hà da decorate un donu impannillu in una casata rigalu, accunsente, quale rigalu senza arcu? Pudete un paghjella di satin cù un pinnacchiu di cuddini o un capelli, un pappu, è parechji applicazioni pò truvà cù questa fretta!

In scrapbooking ci sò parechje idee cumu fà un attellu di satin ribbon - da l'arcu simplici à u magnificu, alluntanati da parechji cicli, coli di robba è accessori custi. Di sicuru, per voi un arcu classicu da una cingolla di satina è dà una forma voluminosa ancu un zitellu pudete fà, ùn ci hè nunda complicatu in questu. In a classa maestra prestu una nova tecnulugia originali di travaglià cù e cilesti - facemu un arcu nantu à a furchetta.

Per u travagliu avemu bisognu di tagliu di satin ribbon, scelta a larghezza basata di e nostre preferenze, a variante ottimali hè 25-30 centimetri, in questu casu l'arcu da esse magnifique è voluminoso, è sia cumu còmpiu per travaglià cù u plug.

Inoltre avemu bisognu di un plugu in cucina ordine. U plugu ùn sarà micca, l'unica condicioni - deve esse di una forma classica, questu, prima cù quattru puntelli longu.

Allora, cullendu tuttu ciò chì necessite pè u travagliu, pudemu avvià.

Cumu attaquassi un arcu di una cinta satinata?

  1. Pigliate in un vrazzu un pezzu di cutturatura, fate pianu à a meza, perchè un bucleu hè acquistatu. In a seconda mano, pigliate u plug in cucina.
  2. Pudemu u ciclu da a cinta nantu à a mità alta di i denti di furchetta, a mezzo più bassu devia esse libere, cù questu travaglià più.
  3. Avà pigliate a freccia di a cinta, chì si trova più longeva da ellu stessu, traversu a cima, u rinfriscà è di passà trà e dentalli di u plug in a manera prisentata in a figura.
  4. Prossimu, pigliate a seconda fini di u crescente di a cinta, passene per a fondu, aisau è passa ancu trà i denti, seguendu l'imaghjini.
  5. Allora turnate u plug in turnà à sè stessu. Avemu vistu i dui stretchi di a cinta, passonu trà e dentalli, trà elli una striscia di cinta.
  6. Avà piglieti dui rigali liberi di a cinta nantu à a manu è fènduli firmamente à dui nodi da u stessu vulturu di a furchetta.
  7. A volta, cambie a furchetta versu di voi. Comu pudete vede, avemu un bonu nuddu di un arcu.
  8. In più, anu torna, vemu chì u nostru filu in u marchereghja hè strinte strettu, dopu à quale pudemu saccà solu u produttu quasi tuttu finitu da u plug in cucina, ùn avemu micca bisognu più.
  9. Avà ci arrivanu finu a l'estremità di l'arcu. Comu pudete vede, in u reversu, ci sò longu tagliutti di cigno satin. Utilizendu a tisei di trimigliuli, allughjà a longità dumandata.
  10. Sì i vangui sò stesi in questu forma, avà lasciaranu pronti à présentà, questu pudè spoof l'ochji di u nostru arcu. Per impediscenu di sta succorsu, piglià una candela di cera ordinariu, chiuce è seguite seguitamente a cima di a chjamata annantu à u cut vechje di a cinta. Hè impurtante di cunsiderà quì - fremenu cura, avè qualchissimu cunnessu, perchè l'arghjintini ùn avete micca u tempu di fussini o cambiassi a forma per causa di u funnu. U culore è a forma di i spiculi di a cinta ùn deve micca cambiatu.

Eppo hè questu, u nostru voluminoso arco di cina satinata, fattu da noi stessu, hè tutta sana. Avete bisognu di truvallu applicazioni - pò esse qualcosa di decoru un accessori di a donna à solu un souvenir. L'avemu usatu com un elementu di carte in a scrapbooking technique. Comu pudete vede, hà trasfurmatu tutte e stile di a nostra cartolina.