A carica Beaver hè bona è mala

Parechje persone anu mancu sospettate si hè pussibule di manghjà a carne di castor è ciò chì in u so gustu pòtru attruverà veru gastrunette.

Fate u casticuli manghja carne?

Amore a carne di castor hè abbastanza per pruvà solu una volta, perchè hè incredibbilmente licurosu è sucietà. U grassu ùn solu accumuleghja sottu a so pelle, ma permeate puru cù vini bianchi tutti i tessuti musculari. A u tempu di a preparazione, dissolvi e facilmente, è a carri hè succulente è lume. In i paesi catòlichi, u castor, per culpa di a so cuda, hè assimilata di pisci è permessa di manghjà ancu à i viaghju. Bobryatina hè un culore rosu scuru, chì hè assuciatu cù una varietà di caghjoli di u sangue chì sò in i tessuti musculari, saturatu cù l'ossigenu. Dopu à questu, i casticelli sò quì sottu l'acqua per tantu. A carne più diliziosa, intitulata è moltu hè in castori chì anu righjuntu l'età di trè.

Chì ci hè utile per a carne di castor?

In più di un gustu pocu insolitu, u castor hè assai utili à u corpu umanu. I pruprietà mediate di a caratteria di beaverea sò causati da u cuntenutu di una quantità maiò di sustanzi minerali, cum'è alanine, arginine, aspartate, valine, histidine, glycine, acidu glutémicu, isoleucine, leucine, lisina, metineione, proline, serine, treonine, tyrosine e fenilalanina. Quessi aminidià sò indispensabile per u zitellu è u corpu adulti. A carica Beaver hè ricca in vitamini di u gruppu B è C. Contene macroelements: calcium, potassium, sodium, magnesium, phosphorus; è u microelementu di seleniu è u ferru. Questa carne hè una sorta di quantità maiò di l'emoglobina, inoltre, u so averebbi induvatu hè chì ùn pò micca esse infettatu da i parassiti periculosi per l'umani. Questa carne hè custituita da a proteina in u 24% è da u 4,8% da u grassu. In 100 grammi di bobryatin sò 146 kcal.

Tastu di carne di castor

Carne di u castor hè un gustu inusualu è specificu di u ghjocu, hè cunsideratu cum'è una untuvillanza di carne exquisite. A carne più diliziosa hè in e persone chì u pienzu ùn sianu più oghje 15 kilogrami, i castelli più pesci in a cucina ùn sò micca apprizzati. A cumpusizioni di a carne di u ghjovanu castor s'assumiglia più à una lebbra, ancu à u gustu hè più vicinu à a carne d'oca. Dopu avè u fume, a carica di castor perde u so oliu specificu.

Cume a casci di castagnu?

Per fà sta prisenza, a carne hè fresca. A carni di u castor pò pò levà micca solu u bonu, ma ancu u danciu, chì cunsiste à u castor jet - a glàndula di a secrezione interna. Hè assai impurtante d'aghjustà immediatamente u sangue è ciabate cù e so foglia, in particulare u ciumi beaver. Hè spessu usatu in a medicina, chì hè una strumenta indispensabile per u trattamentu di parechje malatie, ma in a preparazione di carne, u ghjacadoru avete micca participatu, ùn deve micca mai avvicinà, perchè hè eliminatu cun primura, ancu prima di u procruverimentu. Dopu d'ottene u ghjornu di castor, lavu a mani beni cù sapunni, preferenza ecunòmica. Nisun accuratu di manera precisa di eliminà u castor da u castoru senza toccu in a carcassa, postu chì l'ovenu cuntene u secredu odore di u jet.

In forma prima, ùn mancanu micca u castor. A pulpa di carne fresca sarà spira in acqua per almenu 12 ore, o megliu, 24 ore, è l'acqua deve esse cambiatu almenu cinque volte. Pudete cose a carne di castor in qualchi forma, ma per a priservà tutte e pruprietà utili di a coccia, hè impurtante per adherite à a temperatura mitulugia è aghjunghje l'oliu solu in u più pocu.

Cusì, u benefiziu è u danu di a carnaghja di carnice deve di manera chì hè stata cututa è preparata. Sè a seguità tutte e ricunniscenza, sta carne ùn piace micca solu grandi benefici, ma ancu un gustu inesgabile.