Evolution of the handbag: 100 anni in 2 minuti

Eccu cumu hà cambiatu a borsa per i ultime cent'anni - hè increditu!

Un mutoru di e donne ùn hè micca solu un accessori, hè una parte di a vita di a donna. In questu, mantene tuttu ciò chì pò solu esse cumminciale (è ancu ciò chì ùn hà mai bisognu). U saccu pudete cuntu assai di u so patronu, per esempiu, quale stile chjamatu, quantu cosi tenite in ella è induve hè strada in oghje.

Per l'ultimu centu anni, a moda è e donne anu cambiatu, ma una cosa ferma a stessa: e donne sò sempri quistioni di ciò chì porta è quale saldà per elli.

1916

Cusì a purcuta parechja un sèculu, quandu era tutta in miniatura, delicata è renda. E sempri influenti sò l'influenzi di l'Art Nouveau, chì privassi da a fine di u XIX sèculu à l'iniziu di a Prima Guerra Mondiale, cù i so motivi di pianta intricate è l'intezzu di l'imàgine di animali predanti. E donne ùn anu micca rinunziatu i corsetini, ma sò digià principiatu à fuma, è ci sò parechji partiti in a purse.

1926

Dopu à 10 anni, tuttu cambianu radicamenti. U sensu di libertà di a libertà, a manifestazione di a rivoluzione culturale, manifestazione in u sviluppu di a cinematografia, l'emergenza di jazz, carchi è d'ariani, avianu un grande impattu à a moda. I capelli è di falioni sarani i brevi, e donne rifieghjenu l-corsets, è ùn pudianu micca toccu unu di i cumpunenti principali. Dopu l'exhibitu di Paris in u 1925 anu una stazione di l'arti deco styre in: i culori sò più brillanti, l'ornamenti florali sò sustituiti da formi geomettichi. A mostra di u borse di 1926 hè sempre una reticule classica, ma cun l'arti eventi Art Deco.

1936

U XXu seculu rivoluzionariu hè sustituitu da una era più pacífica cù siluuri purivi, longu vestiti di sera è accessori monocromani di culori dolci. U fugliale hè unu più grande, i formi sò più faciuli, i cordoni sò fora di moda.

U 1946

Cû fini di a Siconda Guerra Munniali, a industria di a moda, interrompeu e so attività sviluppata per un sete setti anni, resumava u so travagliu cù vigoru rinnuvatu. U borse 1946 hè un ingutuppiu luminoso elegante, ma già abbassante. I donne cuntinuu a fume activamente, perchè un casu di cigarette resta di l'articuli daveru in a bag, è l'uggetti sunciate da principianti.

U 1956

A silhouette di moda di l'anni 50 hè influinzatu decisivu da Christian Dior, chì in u 1947 prisenta a so prima cullizzioni "New Look": un vestitone cù una fabulosa falda, spalle sottopenniari è una cintura d'aspen. U cuncettu hè cusì sfarente di tuttu ciò chì hè stata offerata à e donne in l'ultimu mezzo-sèculu, affinchendu immediatamente a pupulazione è a determinazione di a direzzione di moda di i primi deci anni. Un rolu considerablementi hè statu datu à l'accessoriali principali: a sacchettu cambiò novu a so forma, puderia esse com'è un canna cù un manicu di longu di mediu.

1966

À l'anni 60, cum'è in l'anni 1920, fate novu rapidamente rapidamente, diventendu un "mini", vistimenti formate una A-siluette, ghjunti di moda si trovani moda, capelli è cambiani, è borse anu aumentatu significativamente in grandezza. I prezzi, i formi è l'ornamenti simplici, i manichi di u saccu hè longu allungamentu.

1976

Nta l'anni 1970, u cuncettu sviluppatu da i disegnaturi in a settine prussima cuntinua a evoluzione. U mini cambiammu a maxi, i pumps sò sustituiti da e plataforme massivu, ma in generale l'impegnu à i formi semprici hè cunservatu. A polsuta ùn hè sottuponuta assai cambiamentu, hè basatu tutti u stessu voluminu, mantene a forma geomètrica curretta è pò esse di tutti i culori di l'arcittu.

1986

L'aggressivu di l'anni 80 pò vedà in manichi voluminoso è spalle, culmi di culori, cuntrastanti culori: negra, bianca, russa, raspberry. A puntiglione hè una cosa diminuì in grandezza, sarà chjara, a so siluette, à disprezzu di a robba, sguassa, a maiò spessu si trova usatu cù una corpu longu à l'spalla.

1996

U borse, offeratu da Gianni Versace in u 1996, hè neru cun un pezzu d'oru è dui manigli - longu è curtu, perchè pò esse disprezzatu cum'è reticule, o pò esse trasportatu nantu à a spalla. U cambiamentu di u saccu cambia: l'audio cassette di l'anni 80 hè struitu da u CD, è u moffettu anti-fumari è pagatu - per a prima volta in parechji anni ùn ci hè micca cigarettes in a purse; sò rimpiazzati da acqua scented.

2006

Un saccu di deci anni fà hè un bagnu volinu di colore neutru cálido, riccuati cù elementi di metalli, cù manichi accussì longu chì a purse pò esse misu nantu à l'spalla, ma à u listessu tempu era nantu à a cintura. Ci hè un attributu invariabili - un telefuni movil.

2016

Oghje in moda sò sacchetti sacri capaci, cù un pomponchikom fogliu fugliolo per adornamentu. T'hà accunciatu big headphones, un autodiscant per selfie, un telefuni mutuu (beni, comu senza ellu), è ancu quarchi cosa di manghjà.