Cumu tissutu una corona di dandelions?

Quale hè entre noi in a so zitiddina ùn hè micca diprezzatu cù una corona di danno. E corpi in teurirchi di dandelioni hè stata un prugramma mandatu per l'entretenimentu di l'estiu di ogni nina autureggiante: i sureddi anziani anu passatu cunniscenza à cumu di tissutu una corona di dandelions à i più ghjovani, è quelli à u turnu insignate a ghjeneru generale. Duminelli brillanti sò luminiscenu chjucu sò i fiori più ricenti per i tissuti in corruzioni, dopu à tene, si conserva una bella apparenza per un bellu pezzu di tempu senza acqua, è anch'elli anu longu è tufoni elasti. Inoltre, pudete mette cum'è una corona di guerre à a sesión di foto in a primavera . In questu articulu, avemu da sparte i nostri sapè cumu per fà una guirlanda di dannoni.

Cumu tissutu una corona di dandelions?

Prima di tuttu, avete bisognu di pacienza, un buen humor è un bouquet di dandelions cù stemma longa. À una corona spetta fina è elegante, i denti di leia ci anu sviluppatu è frescu, cù i capelli kbar. Questa sottu hè un maestru-classe nantu à tissuti una guirlanda, guidata da quale pudete tene un corpu di i dui danneli è di qualsiasi altre culore.

  1. Emprumbe à tena un corpusculiu da dui dandelions, trasfurmà à un angulu di novanta oghji. Per u principiu di una guirlanda hè megliu per elizzione di grande cipolle di vignaghjoli.
  2. U zucchju di u dente di lione hè ghjustu è circunna circa u bughju di u lique di lignu per ch'ellu hè à diritta di u fogghiu. Guvingemu u troncu in modu chì supracite a basa di u caprettu.
  3. Repetite u paràbitu dui u numeru giustu di i tempi, tissuti tutti i denti di leoni sussegwenti, finu à chì a corona reachi a longa necessaria. A corona hè stata bella è exuberante, cum'è una corona, avemu bisognu cù tanti rami fugliali, pressu urgugliu l'uni à l'altri. Ùn vi scurdate di pruvà una corona di u tempu à u tempu per fà i firmà in u tissu in u tempu.
  4. Aghjunghjendu u tulu necessariu di a curuna, avvià à a cunnessione di i so fini. Questu hè un operatu impurtante assai, per quandu prestu a corona hè stata fissa, a so bellezza è a longevità dipende. Per assicurà chì a guirdalda sia fora pulita, prima avete bisognu à cumpunisce e finamente ghjustu di i zicchini. Per riflettà i fini, piglià in manu u principiu è a fini di a curuna, è girannusi i fiori fora di noi. Pigliate un novu vignetu è aghjunghje à u principiu di u travagliu. Avemu cumincià u zitellu di u dente di lignu per a prima fiore è circundarli circa à finu à chì u troncu hè falatu. Repetite questa operazione cù u prossime dente di lione, da u locu duvore chì l'anu cuncurdatu.
  5. Continue a voglia a guirula finu à chì tutti i tempi lochi di lichien duvite sò fermu attaccati à a curuna. U zuppa di l'ùltima dente leone chì cunnessione vole à stà sicuru. Per fà quì, l'avemu intruduce à u mezu di un fasciu di talloni.

Pudete dinò un corpu di dandelion in un modu simplice, sicondu u principiu di "pigtail". Dandelione per una corona di gugliuta pò esse stemma curretta ca in a prima versione, ma devenu esse in modu fiorente è frescu, perchè l'affettu di l'apparenza di decorazione fiore.

  1. Pi pigghiari tanti diani di lignu, è cumincià à tene un bracciale d'elli. Dopu fattu a prima bobina di a tela, aghjunghje un quartu à u dente di lione è fà un novu turnu.
  2. Aggiuncenu u prossime dente di lichendu à u troncu, chì devenu esse a centrale, è facemu a coleta di a ferita.
  3. Utilice una pigtail di dandelions, tissu più è più fiori, finu à a guirdalda righjunghjendu a lonxitude desitvule, uguali à a circunfermina di a testa.
  4. Da u parte incorrecte, a nostra guirurgu sarà un veru braid, è tutte e finita di i zucculi seranu intravindicatu.
  5. Scalfitemu e so fini di a curuna, strappigliatu cù un filu, o tissu l'endivi di i fiori in un trenu.