Annu novu in kindergarten

A festa più amata hè avvicinatu - l'annu novu. I ghjuvelli l'aghju intesu, cù tutte l'avere Mariu Frost sò sempre un rigalu novu, è a diversione cù i festività di u Novu annu serà recordatu da i zitelli per tuttu un annu. I matri sò vistiti per i so ziteddi, perchè un kinde di vacanze senza reencarnazione in una figura di fata?

Preparing for the holiday

In lu kindergarten, l'annu novu si prisenta un postu spiciale ind'è u restu di e Matinees. I preparanu per ellu u più longu, cù cura particulari. L'urdinatore è u direttore musicale pruvene d'esse cumpritu chì l'avvenimentu hè tenutu à u livellu più altu, perchè avè a valuta u so travagliu cù i zitelli.

In uttrovi à nuvembre in i zitelli di nanzunita sò dati poemi chì deve esse dichjati per l'annu novu. In u gruppu di staggione rimmatu sò stati riuniti solu à quelli chì sò più o menu parlanti è ùn sò micca teme à dì à a rima. I picciotti timichi ùn ùn contate poema, ma i genitori ùn sò micca state aversà, perchè anu sempre parechji vacanze d'annu, quandu u zitellu pudere still show up to himself. E parolle sò datu à i zitelli d'esempiu da a scena di a funzione di a matina, chì hè sviluppata da u direttore musicale di u kindergarten.

In parechji giardini, ci hè una pratica chì i genitori ùn sò micca permessi di assiste à una festa di a matina in u gruppu di i criatori, è per quessa, i papi è i mariani l'avè bisognu di sapè in anticipu. Questu hè fatta, perchè senza i genitori, i zitelli sèntenu à l'educatore chì guida i vacanze, ma valuta à u zitellu per vede a mamma amata entre l'especettori, cumu certamenti voli chì s'assumene nantu à e so mani è a matinee ùn pò esse micca fattu à tuttu.

Scrizzione di un kindergarten per l'annu novu

Ogni paragrisu hà a so pròpia pràtica di decoru u palcuscenu per i vacanze, ancu l'annu novu. A maiò parte di l'istituzioni di i zitelli ùn anu micca attruvarà i paisani à questu quì è fà in u so propiu. Annualmente hà bisognu di aghjurnà i decoru di festa per piacè à a presentazione di i zitelli è di i so genitori.

Tuttavia, ci sò ancu kindergartens, induve a preparazione per l'annu novu hè un prughjettu cumminu di genitori, zitelli è educatori. Un pianu di decoratori di u salone hè stata cumunitatu, in chì tutti pigghianu un parte activa.

Mamma e papà, chì anu capacità creativa, sò un veru fonte di idee, chì purtanu a vita. Quelli chì ùn anu micca diffirenti in talenti especiali, simpricimenti aiutanu à decrecà l'arbre di Natale è u decoru di vinu in u salone.

Una maravilosa idea di u cunghjettu di u disignu pò esse a produzzione di ogni tipu di paisaghjenu da elementi indivìzii cù i pedichi di i pupi. I figlioli sò attivamente participati in u prucessu, perchè tutti sò cuntenti chì a so manu serà attaccata à a creazione di u vacanze.

Per annunzià e numerosi palme di i zitelli di carta culurata è per aghjustassi trà elli, piglià assai tempu, chì volenu chì a preparazione deve esse accuminata. U travagliu cumuni facianu i genitori è i educatori più uniti, chì in u turnu hè ancu riflessu à i zitelli.

A vigiglia di l'annu, i zitelli custituiscenu articuli tematichi in kindergarten, chì pudete ancu decorà u salone è u gruppu. I catigurii di nuvola, cù una varietà di ornamenti, guerri di carta culurita, - quessi sò i decorazioni tradiziunali per u vacanze d'annu, chì i zitelli puderanu fà cù i so propria manu.

Unusual and festive look natural materials - cones and branches, decorated with sparkles or small balls of plastic foam, like snow. Di sti materi improvised, i babori ponu fà cumpunimenti, è u megliu pò esse una dicurazioni di u salone per a realizazione di u matinee.

Qual hè l'annu novu in kindergarten senza costumi? Sicondu u scrittu, i zitelli sò ricerchi, è a cumpagnia di i genitori hè di cuglià o di vesti festivi. U gruppu in u criaturu, a più freti, ùn faciule micca richieste à i costumi è e fiorite sò tradiziunali, è i picciotti - li capretti o nuvole. I figlioli più vichianu diventanu, a più complexa u situazione di a festa è i vestiti più interessanti.