Trattamentu cù iodu radiuattivu

L'iodu radioattivu in a medicina hè u isotopo i-131 iodu. Hè una oppurtunita unica di distrughjini i cilegenti di "thyroidocyte" innecessariu di a glàndula tiroidea o cèl·loli di cancer, senza crea una esposizione radiatione général à u corpu tutale.

Trattamentu di a glàndula tiroidea cù iodu radioattivu

Càlculu individuallyu per ogni pazienti, una dosi di iodu in furma di càmpuli hè stata internamente. U trattamentu di u tiroide cù iodu I-131 aiuta à eliminà e seguenti malatii:

Trattamentu di thyrotoxicosi cù iodu radiuattivu

Pi curate a tiretoxicosi cun l'aiutu di iode radiuctivo hè assai più faciule è più sicuru ca cù l'aiutu di l'interventu kirurggicu. Ùn avete micca di tollerà l'effetti di l'anesthesia, a sensazioni dolorosa, è anch'ella ridere di cicati anestetichi. Solu hè necessariu di vìviri una certa dosi di iodine 131. L'unicu cunfortu hè una pussibbili sensibilita à a garganta, chì si passa o hè prontu eliminata da preparazione tematichi. A contraindicazione per un trattamentu tali hè u gravidenza è a gravidanza.

A dosi di radiazione acquistata, se ne necessariu, ancu i più altu di I-131, ùn estende micca à u corpu tutale di u paci. A dosa approssimativa di irradiazione hà una permeabilità di 2 mm. In ogni casu, ci hè un avvistatu: ùn ponu impedisce a cumunicazioni estrechula cù i zitelli per un mesi (dumandà i besitos è abbraceri). Perchè ghjovani omi anu da esse elettu entre l'operazione è l'isulamentu di trentà ghjornu da u zitellu.

U trattamentu di ipertiroïdismu cù iodu radiuattivu prucede appuntu sicondu u stessu scema. A diferenza hè solu in a quantità di a droga dopata. Una mellura marcata in u trattamentu di a glàndula tiroidea cù iodu 131 vene dopu à dui o ancu trè mesi, ancu s'ellu ci sò casi un effettu più veloce. In a riclatura sana dice u statutu di l'ipotiroïdismu - una diminuzione significativa di a produzzione d'hormone da a glàndula tiroidea.

Preparazione per u trattamentu cù iodu radiuattivu

Prima di u trattamentu di a glàndula tiroidea cù iode radiuctiva per 7 o 10 ghjorni, u paci hè spuntatu u tutale di preparazione hormona. Dopu l'esaminu per l'assulutazione di iodu da a glutine di tiroïde. Basatu nantu à i risultati di sta analisi, è di a gravità di a malatia, a dosa di I-131 hè calculata. In u casu di un tumore malignu, a glàndula tiroidea hè tutta entera.

I consequenza di u trattamentu cù iodu radiuattivu

In più di l'effetti minimali secundarii in forma di malestizioni in u collu dopu à u trattamentu cù iodu radioattivu, ùn sò micca cunsiquenzi particularmente seria. Dopu un mesi, dette radiuattività hè detta in u corpu. Per quessa, hè bisognu di piglià mette per pruteggiri l'altru di l'esposizione:

Dopu piglià un curingu di trattamentu cù iodu radiuattivu, a glutine di tiroide hà bisognu di monitorizazione constante da u endocrinologu. A riduzione di l'attività tiroidea hè cumpatta per piglià una hormona di thyroxin. A qualità di vita di u sughjettu mantene a stessa cum'è prima di a malatia.