Harbinger di u siconimu nascita

E donne chì aspittàvanu un secunni figghiu, ghjustìmente cunziddiranu più di sapè chì primiparous. In ogni casu, anche a so fiducia in autore è cunuscenza di u futuru, sò ancu interessatu in i precursori di u secunimu nàscita, chì cresce cù a listessa eccitazione è impatenza di tutti l'altri.

In fattu, a qualità chì u primu o segon secundu hè aspittendu à a mamma, i sintomi di un imminente partitu pò esse manifestatu in parech ote o uni pochi ghjorni prima di l'attu stessu. Hè per quessa chì vale di ricurdà quale sò i precuratorii veri di u pene durante a seconda gravidanza, chì vi permettenu à esse armiate.

Cumu u corpu preparanu è cambiassi?

Periódica, a mamma futura principia a sperienze cuntrazzioni irregulati, dèzii è indurendu di i musculi uterini. Stu fenominu si chjamava falsu travagliu , chì ùn hè micca effettuà u prucessu di smuntane è apertura da u collu uterinu. Se tali corti saranu dulurosu è causanu qualchì inevitabbilità, una donna hà da cuntattu cù u ginientu per eliminà o cunfirmà l'apparenza prematura di u zitellu. Prima di l'avvicinamentu, hè cunsigliatu l'usu di un venditore o un frequente restu, chì aiutanu à trattà cù i dolore in u linu è a juncosa.

I precursori principali di u pene in a seconda gravidenza

  1. Partenza da u suvore da u molu, chì pò succegliu in u prucessu di cunsigliu stessu, è un par de simani prima di inizià. In e donne chì dani u partitu annantu, u fenomenu pò esse un pocu prima, perchè dopu i generazioni precedenti, u cullettivu uterinu hè pocu apertu è più elàsticu.
  2. A dimissioni di l'abdomen hè ancu cunzidiratu com'è precursore indiretti di un primu serviziu, ma in certi casi stu fenomenu ùn hè micca osservatu à tuttu. A donna pò principià a avè avutu chì hè più faciule per a so respira, manghja, dorme più combly è movime. Questu hè duvuta à a dimissione di u zitellu in a parti inferma di a pelvis.
  3. In i rati mulati, hè osservatu gradualu smuntane è scurciate di u cervicu, chì pò esse iniziatu solu parechji oghji prima di u momentu più crìticu.
  4. L'annegazione è l'indigestionu pudè cumincià à tempu cù i matri-principianti, è cù i so cumpagni in più sapienti. Hè assai impurtante ùn micca cunfundà issi simprici cù l'avvilimentu ordi di annunzie per l'alimentariu male.
  5. Perchè l'infernu annantu à a distribuzione, u pesu di una donna pò degru di parechje kilogrammi, chì si fa 1-2 oghje ghjorni prima di nascita.
  6. Un zitellu in u corpu reduce l'attività di i so movimenti, chì dà a mamma l'oppurtunità di preparà tuttu pà u so nàscita, è per fighjà tutte e so maestru maestru.

Difference entre genera

Pussalgi regolari, cum'è precursori di u siconimu nascita, avè da principià cù intervalli di 20 minuti. E duranu solu parechji sicondi, senza purtalla cun u sensu di dolore o discomfort. Ghjè in questu piriudu chì u corpu uterinu hè alluminatu è scurciatu. I cumbresi reali cresce, è quandu a so durata hè 1 minutione, è l'intervalli tra elli serà ugguali à cinque minuti, a donna hà da passà à u dipartimentu di maternità.

Inoltre, u prutettore principali di un nascita prima, chì hè a stessa per i primi è mummia in un quadru, hè a partenza di u fluidu amnatuicu . In solitu essa versatu tutale di a manifestazione sana di u collu uterinu. Ma casu di fugeru o rimborsu prematuru di u fluidu amnatuu ùn sò micca micca freti, chì hè un fattore sfavore per u zitellu.

Sicondu l'opinioni di assai donne, u siconimu nascita hè assai più veloce chì u primu. In ogni casu, questu ùn hè micca u regnu, perchè ùn hè micca necessariu di perdita vista di a unicité di ogni organizmu.