A Ghjallìa Slavi

Sempri davanti i modi di moda hè difficiule d'imagine senza compra di robba è d'accessori in un stilu slavicu incrementamenti popularu chì conquista i podi di u mondu in i tempi staghie. Sì a robba di l'antichi Slaves eranu saturati cù parechji simboli è amuletini, l'ornamenti in l'imaghjini di i nostri babbi hà avutu unu rolu secunnu. In ogni casu, a mancanza di rituali o valore protetturale di u rolu di l'accessori ùn inghjocanu micca. Inoltre, l'oreille à l' estil Slavicu - un elementu integru di l'etno-image. Quellu chì, chì ornamenti di e donne slave hè stata in l'eredi à i nostri cuntimpuranei in u tipu improvatu, avemu ancu parlarà.

Harmonia di bellezza

L'anziani di a donna, avè razziali stòrici slavi, hè generalizatu di e cose assai prezzu, ma naturali. Questu hè facilitu per spiegà, perchè i nostri ancisteri distanti ùn avianu micca ricchezza, ma vuleva vede attrattiva à ogni ragazza è donna. Di sicuru, a ghjuvellina eslava di l'oru è l'argentu era a prerogativa di i boni di fà, ma ancu era micca solu decoru, ma ancu funziunanti. Allora, ocheliya luxu, decoratu cù pedi, vistutu di metalli preziosi, utilizzate per mantene u pilu longu. Li mette in vacanze è in dosed, chì "ùn hè micca solu u megliu".

Interpretazione moderna

L'anziani è l'amuletini slavi si parvenu à un'altificisticu, se fate di materiali similari è in un scopu di un color. Oghje, ùn sò micca solu metalli è e pedichi preziosi sò usati per creà accesorii, ma ancu u cuir, perdi, toi di veture.

U vede chì accessori sò cumminati cum'è cù l'imagine tematichi per a prisentazione di sessione di foto o a ceremònzia di cunmessu hè erroniu. Dopu avè u gustu bellu, pudete fà selezziunalità selezziunate l'ornamenti in u stilu slavi per i imaginnii cumunali. Boni ornamenti per i capelli, venditi decorati cù prudutti bordati bordati in manu, è cù colti, ardi è pulloise cù mudelli etnique in scalpi tradiziunali bianchi è bianchi, perfettamente sottocussia l'individualità di u patrone. Di sicuru, a cumminazione di cumpunenti in u stilu Slavicu cù una gioia ind'è giovani hà da esse evitata.