Dieta "10 kg per simana"

Sè decide di disperse di 10 chilò di u vostru pesu, prima di pensà à una dieta, fate unepochi simpaticamenti. U primu, per quantu tempu avete accumulatu sti kilograms? Se pè vacanze di una settimana - a maiò parte di u vostru prossimu sopra hè un liquidu chì hè ligatu è micca "liberatu" u salinu chì avete usatu abbundante in i tempi recenti. Se u vostru pesu eccessivu hè una cunsiquenza di a vostra trascurarità, inattendu à voi per mesi è anni, da veru, hè grassa.

Pudete perderà 10 kg nantu à una dieta per una settimana, ma solu sia cù a qualità chì a parte di u vostru esercitu hè acqua. In stu casu, a dieta ùn serà micca periculosa per a vostra salute, postu chì hè basatu annantu à l'exclusioni di u salitu. Ma s'ellu avete accumulatu tutte sse "boni" da annu à annu, ùn hè micca ghjustu chì pudete fà una settimana per pèrdite pisu senza cunsiquenzi. U nostru cummerciale hè di avvertà, è u vostru dirittu di prufiteghjanu di una di e dieti suggeriti da noi, chì permettenu ridere di minus 10 kg per una settimana.

Opemu un esempiu di famose

Christina Aguilera hè divinamente famosa com'è Pyshechka d'Hollywood. Pop diva hè assai difficiuli di survà un divorziu cù u so pruduttori è parechji misi "zedala". In ogni casu, si alluntanò, hà sappiutu scuzzulà à tutti in May à a ceremonia di Music Awards, ùn avemu micca pidata, ma vultendu prestu slim. Aguillera hà parlatu di e so regule simuli di perdita di pesu: pranzi frazziali, 1600 kcal di u ghjornu, a cumuzione saria di l'alimentari. Per esempiu, una di e "pratiche" più efficace, cunzonda manni cù calabresi.

Dieti classic

I dieti più pruminati per ridiri di 10 kg per una simana sò kefir, scherzu, cipolla. Tutti sò duru è l'ultimi 7 ghjorni. À una dieta di kefir, bisognu di cunsumà 1,5 litri di kefir ogni ghjornu in cungliu cù una parte di un pruduttu dieteticu: 100 g di pollulu, 100 g di casgiu, 0.5 kg di verdura. À a dieta di scherzu, duveraghju manghjà a farina di leucociti tutta a semaine senza u salinu, u zuccheru è i salsi, steaming l'acqua di ferita per a notte. Cusì, u scherzu mantene tutte e pruprietà utili, perchè ùn hai micca coccu.

Dieta nantu à sopa di cipolla, forsi, a più "sparing", se puderaghju di diri cusì. Tutte a longa settimana, manghja a sopa da cipolle, l'api, u col, i pomi è i pumati, è ancu, puderete manghjà prugne e frutta.

Hè improbabile chì nantu à una di sti dieti puderà esse veramente un pesu di pezzu da 10 kg à simana. Tuttu addipenni di a rapidità di u metabolismu - quarchi pò pateparà di 10 kilomètri à pocu di ghjorni di nutrimenti pocu caluri, è l'altri a sughjate di mesi. Per esse micca esse cusì u vostru corpu in vanu, fegate micca u metudu chì seguitanu di perdita di pesu: senza fastie è mono-dieta, ma senza i termini di perdita di pisu.

Paghjella propria di piż

L'unicu modu sicuru per esse guaritu hè di truvà è eliminà a causa di a malatia. Allora hè cun perdita di pesu. A perdita di piscia più sicura hè di eliminà quelli errori chì guidanu à u pesu eccessivu. Per esempiu: avete manghjatu prima di vultà in u lettu, u numaru di pranzi un ghjornu era ridduutu à 2 taglioli, quandu avete assorbutu tuttu senza avè l'apparenza, ùn avete micca esse chjaru, preferiu cumu frittu, fatto, è solu l'averebbe ricordati nantu à i vegetali è frutti à a primavera. Allora pudete continuà indefinitu, ma avete bisognu di ricquistà a vostra dieta, è ùn avete micca bisognu di una dieta per liberà di 10 kg per simana.

Harmful

Ogni dieta di calori bagnu da u cuttimentu grassu hè dannuu. Rapidu divizzioni di a cuttighja grassa accetta à u fattu chì u corpu pò mancu fà cun quessu pruduttu di a descomposta di grassu. È questu hè una enormi pisu annantu à i rizzi è u furu. Per via di a persecuzione di l'armonia pruduttiva, avemu venenu u nostru corpu cù toxine.

In più di l'avvilanamentu, una altra cunsultazione micca cuntintezza di rapidu di perdita di pisu serà necessariu esse stretch marks. A vostra pelle hè mandatu da u pezzu di u fattu chì avete bisognu à rimbursà rapidamente, curà. Da e stretch marks, hè parechje più difficiuli di ridivà i pezze in più.