U trattamentu di a terra in u vaghjimu da i malati è i pesti

A cultura di u chjaru qualità in u vaghjimu aghjusta à affruntà e bande d'erbe è cuddà a probabilità di dannu à i pianti da e malatie, è cusì assicurendu e cundizioni favurevuli per e sementi è di e pianti chì stanu in a primavera.

Cumu faciule a cultivazione di u latu in u vaghjimu?

In u vaghjimu, u cultifazione di u mondu di e malatie è i pesti cuminciate immediatamenti dopu a cugliera è deve finale davanti à l'iniziu di u clima fretu. Prima, u giardinu hè digatu cù una pala di giardinu, trattannu a terra à una prufundità di 35-40 cm. Dopu d'questu, u moottu hè prestitu cù raccagni di metallo è facianu chjassi.

Sicondu ciò chì hè pianificatu à pona nantu à un situ particulari l'annu dopu, u fertilizante organico o minerale sò aghjuntu à u paese. Cusì, per col, calabacinu, pepino, lettuce è apriche à l'epica di scorchimentu di a terra aghjunghjenu purti, compost o humus. Sottu i zappagini, prugne è ravane ponenu solu fertilizzanti minerali.

A rimolta di e male in cunte cù e razzii in u vaghjimu riferisce à u cultivo di u locu da e parolle chì ponu passà in quelli cunghji è in u sistema radicali. Inoltre, cavu porta à u fattu chì e funzioni di i malatii sò fora di u ghjornu à u ghjàldu di l'inviu.

E tecnulugii EM di a natura di u legnu di u cultivatu di e parolle è di e malatie

L'usu di i microorganisimi efficacei (EM) in a cascata in u cultivo di u sochianu di i malatii permette à l'aderenti di l'agricultura naturale per risolviri u prublema di larva di insetti inverndu in u locu è l'agenti causattivi di e malatie. Microrganismi attivamente multiplicate è distrughjenu in u cursu di a so attività vitale tutte l'arrabbiunarii di i bunuri, chì sò un paradisu per tutti i fenomeni dannui.

U prucessu solidu di Baikal in u vaghjimu si deve esse realizatu quandu pronti, da seguita dopu a racolta, perchè un clima cale è prumove a temperatura più altu in a terra è a multiplicazione più attivu di i microorganisimi pruduciuti.