Cumu fà u zuccaru da un viburnu?

In i ghjàlisi attuale tutti cumbattite cun un friddu comu puderà, chì usa medici farmaceutichi, è chì ferma à i prudutti naturali. L'ultimi seranu cuntenti cù u nostru articulu di u ghjornu, dedicatu à i metudi è ricetti per a preparazione di u soda Kalinovy, unu di i prudutti principali in a lotta contru infezzjoni.

Se ùn avete micca curaggiu di vìviri u so zucchero di soda pura in a so forma pura, aghjunghje un pocu cuci à u tè o compota, o bevande juice cù un fucinaghju cù u zùccheru o di u meli.

In più di l'effetti anti-fredu, i prudutti di u viburnu aiutanu à trattà a neurosi, malati cardiuti, pressione di sangue è prumove a immunità. U zuccherinu nantu à un fundu d'acqua senza zuccaru sò spessu usati per a curtitezza di respira, malatie di stomacu è di u sistema digestivu. Ma vale nutà chì u ghjocu hè contraindicatu à e donne embarassada è i persone cun u risichendu risicu di trombosi.

Ricetta di u ghjacciu da un viburnu

Ingredients:

Preparazione

Scumpemu i frutti di u viburnu è lavane cun acqua fredda. Pudemu i frutti in i pezzi bisognu è pateanu acqua fridda per quand'elli corsi. Coglie u viburnu finu à chì e bariate sò durimenti, postu chì l'aghjustemu à 2-3 capas di gasa, stati in un colatore. Groom squeeze, u zuccaru resultanti hè sgagatu in u stessu pignate fattore esamelatu è avemu da culminate 2-3 ore. Duranti stu tempu, u sedimentu innevutate andà à u fondu è solu esse necessariu di valdi u zitellu finitu in un novu uttellu à stufa à l'olite. Pudete u zuccu nantu à u focu, aghjunghje u zuccaru à a tarifa di 1 vetru per 1 litru di zucchero, o à u gustu. Coglie u zuccu di u vinu finu à chì u zuccheru hè dissolutu cumplessu, periuttivi eliminannu a scuma.

Avemu filtratu u zitellu in 4 capas di gasa è di sopra à i viti sterile.

Cumu fà u zuccaru da un viburnu in un casanu di zuccheraghju?

A manera più faciule è veloce per preparà u zuccheru hè di usà un discu ductatu apposta per a so estrazione è di a cucina. Se ci hè un creatore di zucchero in a vostra casa, da definitivamente l'utilizanu per sta ricetta.

Pigliate i bianchi cù bolli di viburnum è rinsegna cù bè in acqua fredda. Idealmentu, pudete purtà l'acqua in a pelvis, putevi i raspenti, è lasciate per fà chì u fangu s'assegna à u fondu. E avà i boli, senza cugliera di i pincini, sò devi esse situatu in u sokovarku, è l'ultimu nantu à u focu. U zuccaru resultanti pò esse spartu cù e canna sterile è vultulata. U zuccheru ùn hè micca nicissariu, postu chì u zuccaru da u zuccheru fridice si sere dulce per sultantu à sicuru, àvi, si i baga di u viburnu sò stati cullati in early November, dopu à i primi friddi, retti a so dulcezza.

Viburnum, uva cù meli

Se ùn avete micca usu di zuccaru per ogni ragione, pò esse sustituitu da fruttuosa, o meli.

Ingredients:

Preparazione

Scrivite micca e boli di u viburnu, mio ​​è scaldiu. Piglià u viburnu veloci da u sumeru, è mischjà u zuccu cun u acqua è u melatu. Pudemu a buccia nantu à u focu è falla furiallu. Un ghjacciu pò esse guardatu cù un vetru nuvete, imprecisu in u frettu o in cantina.

U ziddu di Kalinovy ​​cun u meli ùn pò micca solu drentu in a so forma pura, ma utilizatu per fuglià altre platti, per esempiu marmellata, gelatina o pastiglia. Per a pastille, u zucchemu cù a polpa sò furmuti cù 500 grammi di zuccaru à a cunsistenza di a massa, è po distribuzione a massa viscosa nantu à a panaghja è secca in u fornu à u calore minimu. In quantu à a marmellata , hè ancu simplice, a buccia di ready-made hà pussutu di pussibulà di vache, cusì pudete aghjunghje purée di u manzu è a coccia finu à chì si stende. Ogni cunzunità fatta nantu à u zucchinariu ùn sò micca inferiti à l'ultimi in a vitamina setu è sò stati fatti da i zitelli.