Modeddi muderni

L'altru mudernu in u cuncepimentu di l'interni duie funziunalità di parechji altri stili - classici, minimalismu , d'alta tecnulugia, eclecticismu, vendemmia, ecc. E funziunalità di stu stili sò a chiarità di i formi è di linii, u luminosu di i culori, a facilità di percepzioni è a facilidad d'usi.

Nisun locu, ùn importa o residente o l'ufficiu, ùn pò micca fà senza cortini oghje. Dopu tuttu, a cumpagnia principali di qualsiasi curtains, curtains o cecchi è a cumminazzioni di l'elementi indipindenti di l'internu in un stile cumuni. Allora, e cortini moderni in una cumminazzioni di una currezzione stretta è l'organza più chjarra pò esse affissà i classici tradiziunali, è u brocade o cortina di satin cù u brocca d'oro si cumpricà perfetta à l'antichi stili. I prudutti di linu è di cuttuni cù disinni fiurali sò adattati per u stilu di Pruvenza , è i cortini moderni, persiane seranu armonii in u stilu di l'oi tech.

U disignu di cortini moderni hè un cuteddu simplice, senza punti diferenze, a fugliale hè fatta da mezu à un ghiacciu o cilatu. In quantu à u disignu di u culore, tutti i tralcidi di luci sò oghji di moda di cortini moderni: beige, ivori, caffè di u latti è altri. Un tali scogliu di culori cusì di cortini anu da esse in armunia cù l'altri sfumaturi di l'internu. Oghji di cortini in u stilu mudernu ponu accentu: verdi, blu, viole è ancu russu.

Per i cortini puderà aduprà una varietà di tessili, naturali cun una tessitura pronunzia, è sintetica muderna cù filamenti metalizate o l'usu di laser cutting. In i cortini cù un mudellu, diversi astratti geomitali impidan.

Cortina moderna in cucina

Curtains di cucina si deve esse multifunzionale, faciule di pulisce è, sicuru, bella. Tutti issi eredi cumpiacenu i rotuli è persiane. U so pezzu direttu pigghianu pocu spaziu nantu à a finestra, perchè queste tipi di cortini sò assai piacevuli à utilizà in a cucina. Perfettamente decrive u prugettu mudernu di a cozinette vertica è uriggini orizzontali, chì ponu esse decorati cù diversi disinni.

Cortina moderna in u salottu

Per l'interniulu dissenu in un internu mudernu, parechji tipori di cortini sò stati usati. Fighjatu bè in a sala di uttini curtains classici tradiziunali nantu à lurex o persei, cù un lambrequin o kuliska. E stile di moda di tela permettenu d'apre a una parte di a finestra, cù l'altra mezzu chjusu, chì hè assai còmicu per u regulamentu di l'iluminazione naturali di u salottu.

In cumbinazioni cù cortini trasluzcenti, sò abbiati cortini moderni è persiane, chì sò stallati direttamente nantu à u marcu di finestra. Inoltre, cumpletu cù i cortini tradiziunali pò esse usatu in i bagnati in a sala di piazziu chjuche cù un patronu decorativu o un monocromu.

Curtains moderni per u lettu

Per u lettu, puderete sceglie triscenu, u culore è u disignu di quale aiutavvi à rilassate è rilassate. Oghje, elegante cortina in eleganti, a parti inferma di u quale ghjocate nantu à u pavimentu, sò in moda. Specially relevant are such cortinas in chjazzi, induve anu aumentatu visualmente l'altura di l'abitazione. Perfettamente sgusate e trisenti di l'uttene da i tessuti muderni moderni.

I purità è di filamenti per l'uttene sò avè acquistatu popularità. Questa versione orientale di cortini pò esse di una varietà di culori è sfumaturi. I rai di u soli, passendu i filamenti di cortini tali, creanu un ghjocu incridibili di a luci. Un accostu cumunu è cumunu aiutanu à creà terrevi moderni in a sala cumminata cù un lambrequin.

Cortini moderni in u viticulu

Currette cù curazione in u viticultori sò da esse una bona prutezzione duranti u sonnu di u zitellu, è ùn devenu esse in armunia cù u restu di a stanza. Pò esse luminoso cortini romani fatti di materiale naturali, o cortini curtite nantu à i ghjuvelli. I purteri ponu esse decorati cù lambrequins, pick-ups in a forma di parechji caratteri di fàvule o animali petits.

Cù l'aiutu di cortini muderni, ùn pudere micca solu cumplementari l'avvisu di finestra, ma ancu zoniate l'abitazione. Per esempiu, per attaccà una bella curtain moderna nantu à e porte interni, pudete cusì unobtrusively separate una sala di l'altru.