Argilla rossa per a faccia

Arcuni culurite sò certi veri per a peddi. Tutti sò adattati per frasi, masks, preparazione di u bagnu. Per a pelle di a face, l'argilla rossa hè ideale. Sta storia teni assai pruprietà utili. Funcione assai pratiche, perchè pò esse usatu per ogni tipu di pelle .

Propizziunzi utili di l'argilla rosa per a faccia

In a forma finita, l'argilla rossa ùn hè micca truvata in natura. U pruduttu finitu hè una mistura di culori bianchi è russi. Ùn cuntene una gran quantitata di silicium, illite, kaolinite, calcium, magnesiu, oxidi di ferru. Tutte questi cumpunenti stabiliscenu u culore roricante di arcilla.

Hè pussibule di parlà di pruprietà utili di sta sustegnu durante un bellu tempu. Semu avemu sulu parrari di u principali:

  1. L'argilla rosa cuntribuisce à a lotta contru l'envidu. Maschere nantu à a basa basta à e so pilule suluzioni, nurmalizà a circulazioni di sangue, stende a pelle di a faccia.
  2. Compressi faciuti di argilla rossa, rinnucciu prima di a pelle.
  3. Dopu d'utilizà i fondi basati nantu à a tela rossa chjuccita hè eliminata sana. À u stessu tempu, hè cunsideratu chì stu serviziu faciule sò più dilicati chì parechji analoghi.
  4. Per via di l'applicazione di rossa rossa à a fàccia, a pelle frescera, diventa più sana è più licitazione.
  5. Comu micca alcune cusì caru à u lugiziale di culori rusulinu cù un grossu purpurinu è rapprisentanti di u raffredienti ghjustu cù punti neri.

I megliu estremo di maschile di rosula rossa

Utilizza argilla rosa pò esse cumminati cù parechji cumpunenti:

  1. Per preparà a mascara simplici, solu articulu è acqua purificata serà obligata. Mesturà questi cumpunenti in e sti pruporzioni, aduprà a so mascara in faccia è dopu à un quartu d'una ora rinite cù acqua corrente.
  2. Una altra mascara efficace hè preparata da culore biancu è rosatu cù l'aghjunzione di u perellu. Pigliate tutti l'ingredienti in una cullizzioni stuzzicosa, cunglite cù acqua minerale di foglie è carbonate in modu chì una stufa hè acquistata. Cubra a faccia è u collu cù una mascara. Dopu un assicuta cumpleta, rinite cù l'acqua.
  3. L'argilla rossa in mascaras faciales hè bella cù l'olii essenziali. Dilute una cucharadita di arcilla in trè zucchioli d'acqua. Aghjunghjite una cullizzioni di glicerina nantu à una goccia d'oliu neroli , incensu è dolce aranciu. Imbulighjate tutti i ingredienti cù cura è aplica una mascara in u to fàccia.
  4. Una mascara cù argilla rossa, latte è meli hà pigliatu à i patroni di a pelle seca. Hè desirabili per lavà a so mascara cun acqua cale, postu chì a pelle vole esse lubricatu cù una crema emoliente.