Comu coccia ridenna di porch?

In certi cocchi in u mondu, i platti rilie sò cunsiderate una dolcezza verità. À noi detti di elli, a fama di un pruduttu maleficu era fissatu, è chì diventenu a ragiunata di a so popularità pocu pressu. Ma hè bisognu di ricunnosce chì cù un trattamentu prelimiunatu propiu è preparanu skillfully i riziette sò diventà un veru platti savurinu è uriginale, di quale ùn avete micca dubbitu à piacè. Avete bisognu di amparà à preparalli, è avemu aiutà in questu quì, è dicenu per cugliera di roscini di porcina, quanti sò e cose è preparanu parechje scelta per i platti cun elli.

Quantu sapori è inutori à cottà i fioriti - una ricetta cù crema agria

Ingredients:

Preparazione

Per disperse da l'odore notorious di tercera inherente in porchi o di qualsiasi altre riney, omplete u pruduttu lavatu cù u lattu è lasciate durante 3 ore à macerà. Dopu à quessa, lavu lavoru i rizzi sottu à l'acqua corrente, fate elli cù l'acqua neve, calene à fracete, fate un minutu, è dopu scorri è rinfriscate. Repetite u prucedimentu di fogghiu, drenaturali è adupratu di novu, dopu à quale aghjustemu aiutà, è tagliate in tazza o capelli.

Scambià lampi, craimi d'aghula è zucca, chop finamente è fritte durante setmini minuti in tutta scacciatura cun cremosu oliu. Avà aghjunghje i rindini di porcinu è ponite l'ingredienti nantu à a furnita finu à marrone. In un pezzu separatu, cunghje a crema agria, salsa di soia, u gustu è pezzi di pezzine dulce, aghjunghje salate, mestisce è disperse in una padedda à bagnedo fritto cù leghje. Ai dicu chì u pranzu per quinze o vinti minuti annantu à u focu più tranquillu, è aghjunghje l'ova piccola è si lasciarà durante deci minuti sottu a tapa.

Cumu pudè cocinari l'insalata di fegliie di porc - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In quantu à qualsiasi altru pranzu, preparanu longu e curamente i rindini di porc. Per fà quì, fate mette à a meza, tagliate i currenti bianchi, i vetbi, sguassate a film è tagliate quandu ci hè fat. Dopu questu, omucci u pruduttu cun una mezchea di vinegaru biancu è u salinu è si allora una ore, ogni ghjornu à minuti, trascendu meda. Avà poi un dispusitore cù riezzioni sottu un flussu di acqua fredda è si lasciarà à rinsegna per quasi vinti a trenta minuti.

Allora u ciclu di trattamentu termale. Omitemu i cappioli cù l'acqua neve, fate furiallu, è dopu un minutu l'acqua hè sfulatu è una nova hè sporta. Repetite u prucessu unu più tempu, permette chì i fiorini rinsignate, tagliate in capelli finti è frittate in petra raffinata di girasole durante cinque minuti, sperendu cù u salinu in u prucessu.

In u stessu tempu, fate frasi, nece è tagliate in tazza o di cubi di tuberde di patata, è aghjunghjenu u lampadore sbuchjata, pepite búlgara è cucumbers marinati.

In u pote, fretce cù un pezzu di salinu, sbattighjani è esprimi dentalli d'aziende, aghjunghjenu a salsa di soia, l'acitu di vinu, un pocu oliu di girasole è vendu bè.

E capretti, patate, pepite búlgaro, cucumuli è cipudine sò cumminati in un tazzu, spertu cù salsa, mischju è pusatu in un pane d'insalata, savore cù bè d'albitanu.