Ginnastica per i babys

Una volta nascita, ogni ziteddu principia à scopra u mondu circundante. Cù l'aiutu di i sensi è di i muvimenti simplici, u zitellu prova di acquistà cù u novu ambiente. A Cognition di u mondu circundante hè un stadiu impurtante in u sviluppu di u zitellu, perchè i paisani avè bisognu à aiutà i so figliolu in ogni modu in questa materia impurtante per ellu. Gimnastichi per i babysi hè un modu grandile di sviluppà u sistema di u mutore di u zitellu, è ancu l'opportunità di cumunicà è di vene unu di i primi smilii di una nova persona. I Pediatri ricumandenu à ghjornu attribuisce circa 15 minuti per u maschinu è gimnastica per i zitelli per a prevenzioni di u còlicu, diversità di malatie, è dinò per rinfurzà u corpu di u zitellu. Ci sò parechje regule simuleri chì deve esse dopu à eserciti cù un nascita:

Ginnastica per i zitelli finu à 1 mese

  1. Punduzzu u zitellu nantu à a spalle è rimette i so ghjambi. Dopu pianciau li gammi in i ghjinochji è cumprate movimenti circulati fora. Intrecciate è doblega e so perte parechji volte. Queste eserciziu sò necessarii per a furmazione di a ghjustizia.
  2. Punduzzu u zitellu annantu à i vostri drittu è arme à e pedi. Fendite i vostri zicchini è presse i vostri ghjinochji à u ventu di u zitellu. Manteva li gammi in questa position per 5-10 seconde è arritti. Stu ejercitamentu prumove a liberazione di gasi da u zuccu di u zitellu.
  3. Fate u zitellu annantu à u stomacu. In questa pusizione, u zitellu annunzià per rifletturà a so testa. Sì pittendu u to palme biancu nantu à i so tacchi, u zitellu hà da cumincià à fighjemu è pruvate à coghju.
  4. Meditazioni di ghjornu à i petti di u babbu. Massà in bocca i tacchi è pads di i dete.

Ginnastica per i zitelli d'1 mese à 4

A gimnastica per i zitelli in 2, 3 è 4 mesi hè più intensa è diversa.

  1. Fate u zitellu annantu à u stomacu. Fasce a perna ghjusta in u ghjinochju è toccu u calcariu à i sacrificadori. Fate cusì cun u pede.
  2. Pundu u zitellu nantu à a spalle. Fendite u so bughju ghjustu è toccu u to ghjinochju à u stomacu. A pera ore à questu tempu hè devessu esse diretta. Dopu quì, cambiassi i peri.
  3. Aghju risparmiatu u zitellu, sughjettu sottu à i vostri armpiti, è giandinu in rigalu per fà chì u so corpu hè parallelu à u pianu.
  4. Punduzzu u zitellu annantu à a spalle. Pigliate e so peri da i turmidi è cumprà movimenti circulanti suciali cù i so ghjinochje. Pruvate di sparà e perchè intende u ghjornu per 180 gradu. In questu esercitu, hè impurtante per fà tuttu upertu.

Ginnastica per i zitelli 5 è 6 mesi

Per i babysi in 5-6 mesi devendenu, in più di i novi esercizii, realizanu tutti l'esercii deskritti più arriba.

  1. Pundu u zitellu nantu à a spalle. Fasce a perna ghjusta in u ghjinochju, è u bravu mancu in u codu è pruvate à reachu u ghjornu à l'u codice. Fate cusì cun u pede neuve è manu diritta.
  2. Insegnassi à u to babbu per trasfurmà. Per fà questu, u mette nantu à u to stomacu, è quandu ellu s'apre da nantu à e so mani, posto una palma sottu u so zumme, è cun l'altra banda, lique à i ghjinochje. Quandu u zitellu pò esse senza sustegnu in questa position, un pugnale pusessu à i movimenti dopu à i tacchi.

Dopu à quattru misi, ponu realizà a ginnastica nantu à u ballu pè i zitelli. A balla di gimnastica favurizeghja u sviluppu di u sistema musculoskeletore di u zitellu è a formazione propria di u scheletru. Gimnastica nantu à u fituluzzu spessu prescritto per i babys, lagging behind in development. Cù i zitelli li soffrenu ogni malatie congenital, avete da principià à eserciziunà solu dopu a cunsigliata di u pediatricu. In regula, i zitelli sicke sò prescribed a gymnastics terapeutichi per i babies, chì cuntribuiscenu à a risuluzzioni di prublemi di salute.

Parechji parenti moderni cù u zitellu di un zitellu sò principiati à amparà gimnastica dinamica per i babori cun ellu. Tumbling, tossing and other apparently difficult for a newborn exercise, in fact, cuntribuiscenu à u sviluppu fisicu è espirituali di u zitellu. A ginnastica dinamica per i babysi deve esse accuminzata solu sottu i guida d'un instructore.