Teraflu durante a gravidanza

U droga Teraflu hè disponibile in parechje forme farmacèutica: pulvulenza, comprimi, ma anchi questu, a cumpusizioni di a droga hè appuntu cusì. A droga hè efficace à i primi signali di u sviluppu di i friddi, di a gripe, per a presenza di parcetamol, fenilefrina è phenyramine. Comu cumpunente supplementu in a forma di pratiche di a droga hè l'acidu ascorbic. Cunsiderate a droga in dettuale è scuperta: puderaghju bevi during the pregnancy Teraflu?

Cumu travagliu di droga?

Grazie à i ingredienti attivi chì anu indicatu, questu cura rifletti à perfetta cun i primi manifestazioni di l'infezzione virali respiratorja aguda: reduce a sullena, a malatia di u malu generale, a fatigue, u dolore muscular, reduci a quantità di mucus nasali, jbaxkja temperatura tal-ġisem.

Can Teraflu anu pregnant?

Per piglià una risposta à sta quistione, hè abbastanza per l'expectante mamma per cunsultà l'urduminati chì acompananu a droga. Hè chjaramente secondu chì contraindicazione à l'usu di a droga sò a gravidanza è a lattazioni.

U periculu particulare hè presentatu da Teraflu durante a gravidanza à tempi, assai curtes. À questu tempu, a placenta ùn hè micca furmatu, è i cumpunenti di a droga pò avè un effettu direttu à u fetu. Inoltre, una gran cuncintrazione di l'acidus ascorbic à Teraflu pò causà un incrementu in u tonu di myometrium uterina, chì hè spartu da u sviluppu di l'abortu spontaniu.

In ogni casu, in una data più tardi, in casu chì u beneficu di a droga supera a probabilità di cumplicazioni in u fetu, Teraflu pò piglià una volta, ma solu quandu u so nome da u duttore. Immediatamente deve dì chì questu ùn hè micca praticamenti osservatu.

Cumu si tratta di manifestazioni di i friddi in a gesta?

Dopu avè scupartu chì Teraflu pò esse pregnant, avemu da pruvà di nomu i rimedii più efficae per i sintomi di ARVI in u gravidenza corrente.

Prima, a donna hà da cresce u vulume di u liquidu in beatu. Per quessa, pudete aduprà tè cù mughri, castagne, compota, acqua purificata ordine senza gaso.

Quandu ci hè u ghjornu, cù pezzi in a gola, hè bisognu di cumincià immediatamenti cù l'usu di camomile, calendula, sage, eucalyptus. E erbe sò fatti brevi, insistiendu, dopu à enfasi, anu usatu per lavorare.

Quandu ci hè una tezza, un mezu eccezziunale hè inalatu cù l'olii essenziali di eucalyptus, l'usu di u cane rose, timu. Ssuvuleghja a tosera aiutà u latte quì, chì si aghjunghjenu una piccula fetta di mantova, chì sopra a mucosa, impedisce a so irritazione.