Bastone per Selfie

Ricertamenti, famiglia per tutti i ghjovani, è micca solu, hà acquistatu selfies - photo-self-portraits. Parechji amanti di Selfie riiscì à ancu "arriccate" micca solu i momenti interessanti, ma ancu a vita cumuna più ordinariu. Ma a mala furtuna - l'angleu di vista in questi ritratti era limitata da a longu di e mani, chì avianu un impattu significativu nantu à u valore artisticu di l'imàgini è di a so qualità. Un modu naturali da a situazione hè stata l'apparizione di un bastone telescopicu spéciale per selfie, chì vi permette di piglià ritratti da una distanza di circa 1,5 metri, è ancu allusingà i difetti di a foto causata da u tremulu di a manu.


Chì ci hè a vaghjera per selfie chjamata?

Certu, in u nostru tempu di nomi sonori, una vaghjera per un selfie ùn anu micca esse anonimu. U nome di stu dispusitivu sona cum'è un monopodo o un titular per selfie. Monopodi hà l'apparenza di un bastone telescòpicu fattu di plastica o di qualsiasi materii argumintai è durable, cun un clip per u telefunu in una parte è un manicu di gomma in l'altru. U buttone, per mezu di quandu u camera ottene hè stata liberata, pò esse integrata in u manicu di u monopodi, o ponu vede cum'è una chjave vindata separata. I Cuncussioni di a camera à u pannellu di cuntrollu di l'autore-stanzione sò realizati da u serviziu di Bluetooh per l'iphone o wi-fi per i cammarii . Prima di uttene u monopodi per a prima volta, hè necessariu di cunnette u pannellu di cuntrollu à u telefunu o a càmera, indettendu i so paràmetri in i paràmetri, dopu chì a cunnessione sarà automaticamente.

Cumu possu aduprà un telèfonu per i telefoni?

Fighjendu l'intricatu cù un veli teleskopicu spiciali hè facilitu. Secure the smartphone in un titular especial, allargà u bastone à u tulume desitatu, attivate a càmera in u telefuni è voila - pudete aduprà fotografiat. In più di tutti i stampi stati, cù l'aiutu di un monopodi, pudete fà selfies unicu in u muvimentu - quandu si pattene nantu à i patinetti, paracaid è altre tipu esteru di reste.

Pudete ancu aduprà un monopodi per piglià imàgge di l'ogghjori rigulari chì si trovanu in alta altitudina. Ancu serà interessante per piglià ritratti pigliati da una altura in locu di grande crowds, per esempiu, in cuncerti o festi di massa.

Aiutà

Quelli chì ùn piaceru micca i monopodi dispunibili nantu à u mercatu pò creà facilmente un autore per stà. Questu pigghiò un pocu:

In generale, u prucessu di fabricà un bastone per selfie hè stallatu cusì:

  1. A parti suprana di u pipe hè catturata cù un segadoru di capruzione di cunstruzzia di prima di sucizzà, è dopu comprimita cù una pinza.
  2. Quandu u tubu hà riabilitatu è si prisenta un attritu bisognu, a pinza hè sguassata, è a pipe hè rinurzatu novu cù un secadori. Questu tempu per dà l'angolo d'inclinazione necessariu per sparà. Questu angulu hè sceltu indipindente per ogni persona, è dependa di u so criscenu.
  3. Quandu a pipa finiscinu finta, i so arnesi sò suavati cù un cultile, è in a parti pianata una apertura hè fatta da i pattifuni.
  4. À l'altra parte di u cuddinu, un manicu hè furmatu da parechje stale di gomma spuma, chì sò stati cun un adhesiu hot-melt. À u fondu di u manicu hè fatta un pirtusilu sottu à a corda, chì sarà insuchjatu nantu à u pezzu è mantene in manu u monopodo.
  5. Attach the camera à u bastone cun un beccu, stendu cun forza di una lavapiatru è vai in una camicia per ghjunti successivi.

U monopodo fattu in questu modu hè stata facilita è cagiuntà in a manu. L'unicu inconveniente hè chì u disignu hè monolitu, chì significa chì certi inconvientes possanu à transportallu.