Comu aduprate u lavà vendevule?

Hè abbastanza naturali di una donna muderna chì ùn deve micca pratiche. A prisenza di un 'lavaphjetore in a casa ùn vi permette micca firmà nantu à u lavamuzzu, perchè sta unità hà aduprà à a so cumpagnia perfetta, praticamenti senza a participazione di i patroni. Da voi solu bisognu di carricà i pratici, aghjunghjenu un detergent, è poi tira i pratiche neve è muglieri in i so posti. Inoltre, micca tutti i pussibuli novi acquistati di quelli equipi sò sapè fà di u lavu in lavà.

A instalazione di lavaphizza

L'internu di u lavàvolu cumpostu di parechji scarpeti per parechji platti, chì ci sò rocciate in iperii di acqua. Calenti l'acqua di l'aquaticariu, muntatu in u fondu di a machina, è un apparitiu speciali suduce l'acqua chì impedisce a furmazione di scala nantu à l'elementu calevule. À u fondu di a machina hè un filtru, nantu à quale l'alimentu resta quandu hà lavatu, si deve esse pulita dopu ogni usu di a machina.

Operazione di u lavà

Prima di caraghju di pezzi foddi in a macchina, hè necessariu di rinfriscà i reguli di l'alimentariu da quessa chì u filtru hè menu impastatu. Per un lavatu di qualità di cuscini è cuscini, certi mudelli di machini anu a funzione di pre-soaking. Se a vostra unità ùn hà micca un régime di lavura, pudete aduprà pratiche speciale chì effettuamente lavule u depositu.

Hè sensu prima di lavà un pocu di tempu per piglià platti brutti in un cuntainer cù acqua calenta o sottu un becu da un grigiu. Cusì, vi scurdate significativamente u cunsumu di l'acqua è l'electricità durante l'operazione di u lavà.

Piatti per u lavapenu pò esse qualunque, solu per u lignu o quellu chì hè sensible à altitudine temperature, hè impurtante di caratteru correlativu per lavà. I platti è tazzi pusonu u fondu, perchè l'acqua sferinu da quì sottu è megliu pulitu tutta a terra. U Cubeti deve esse postu in una scatula speciali per u dischettu finu à facilità u flussu di l'acqua da elli. È ùn cundite micca a macchina, cusì a qualità di lavà hè significativamente reducida.

Cusì assicurà un ciclo di lavare, piglià in contu di e caratteristiche di i piatti cumandati è u risultatu dumandatu. L'occhi trasfurteri sò megliu di lavà in un modu spargente, è i platti è e tazzi nurmali ùn sò micca lavati terribili è intensivi. E, sicuru, ùn si scurdate micca chì a macchina puderia solu travaglià cù detergenti privati ​​destinati à utilizà in una tecnica tali.