U ciclu di a menstruazione in i zitelli

A maturazione sessuale di e zitelli accumbe da a reurganizazione di u fondu hormone in u corpu, è i signali principali sò u crescita di i glandula mammariali, un aumentu in u vechju pubbicu è l'area axilare. A mediu, dopu à 2-2.5 anni, a menarche principia - i primi perjudi menstruali. Da questu mumentu pò esse cunsideratu u principiu di u ciclu menstruu in i zitelli. Questu solu accade à l'età di 11-14 anni è hè un indicatore normalu di sviluppu.

Quandu u ciclu menstruali stabiliscia in e nobili?

In i adolescenti, u ciclu ùn hè stabilu è pò esse curreghju (20 ghjorni) o troppu longu (finu à 45 ghjorni), a norma di a durazione di a menstruazione hè di 3 o 7 ghjorni, ma quì ci ponu esse desviazzioni individuali di 1-2 ghjorni. Tali desviazzioni à u principiu di u ciclu menstruali in i zitelli ùn sò micca periculosi, è sò assuciati à u fattu chì a progesterona ùn hè micca solu per causà u passaghju di a mucosa da l'utru in tempu, da u fattu chì u sistema endocrinu di un adulescente hè sempri in sviluppu.

U viulazione di u ciclu menstruali in i zitelli hè cunsideratu troppu curta menstruazione 1 ghjornu o più 7-8 ghjorni, u cicituu curtu finu à 14 ghjorni o a so alargazioni, per esempiu, se u messaggiu vene in 3 mesi. Viulazione seria hè cunsideratu troppu menstruazione cusciuta in i zitelli, chì ponu purtà à debbità, è a so mancanza dopu a menarche, o dopu molti cicli passati ( amenorrea ). Diversi fatturi pò causarii à sti prublemi - da traume craniocerebrali à i complicazioni cumercizii à causa di malati infittivi o virali. Inoltre, quandu a menstratura iniziali in i zitelli è u più sviluppu di u sistema riproduttivu, hè necessariu d'evità di perdita di pisu sogliu (dieti di moda o di u corpu à l'anorexia). Se simu sintomi sò stati truvati, u ginecologu deve esse contactatu da una volta, perchè se sti prublemi sò pruvucati, i prucessi irreversibuli pò principià, chì in u futuru pò esse micca trattatu. À u tempu, in una donna adulante, ponu esse stati di infertilità è altri disordini in u corpu. Se ùn ci hè micca causa di preoccupazione, u ciculu ghjè stabilitu in e fiorite da a prima menstruazione dopu à 1.5-2 anni.

Normalmente a durazione di u ciclu menstruali hè di 21 à 35 ghjorni, a menstruazione - 3 à 7 ghjorni, è a perdita di sangue durante u piriu sò da 50 à 150 ml. A sensazione spasmodica spéculate hè ancu cunzidirata nurmale, se ùn si sò micca accumpagnati da un debbitante, vòmitu o una debule severa, è anu da esse trattatu cù analgésichi semplici, un frascu di acqua chjuca o sianu eserciti fisici.