Cù que portanu l'Oxford?

Oxford hè cunsideratu un calzette per l'occasioni ufficiale, perchè l'opzione più appiccicata hè un mudellu neru senza perforazioni è ornamenti. Ma questu hè solu per a l'omi. Perchè a versione femminile hè più demucratica, ùn avete micca preoccupatu di ciò chì l'oghjettivu di a donna porta. Cusì, certi donne di moda ponu ancu i vestiti di sera.

Quale hè Oxford cun u?

I mudelli preferiti per questa scicca sò i Oxford shoes di tacchino altru, chì sò purtati sottu à i fiori curti è pantyhose straggiatu o medze. Oxfords sò ancu usati in cumminazione cù i pantaloni chjusi in una cage scoccia. In più di u bughjone classicu femminile in a moda di l'attuali è di i mudelli di culore chì si trovanu usati sottu i jeans chinu d'acordu cù u principiu di u culore. Vi rigalatevi uni pochi punture per portant calzarii di donna: Oxford:

  1. Oxfords sò adattati per i pantaloni cutturati, o trousers cumprati. E capelli perfezonnelilu. Tuttavia, ùn avete micca aduprà Oxfords femminili cù bughjetti longi, perchè cresce in vista cù e tene.
  2. Oxfords cu stanzzioni cosi ci sò in moda in oghje. Per esempiu, quandu i calcettes di u tonu otuu sò selezziunati. Per vede com'è una aristocratica britannica, ponu calzini bianchi. Ma tenite in mente chì portanu calzini per i scarpi di donna, cum'è e voi hè necessariu solu se trovi in ​​ghjunti. Cunni una faldella, i calcii creanu una figura torunda è divertita.
  3. Per rinfurzà l'armunia di i so gammi, porta l'Oxford senza un montonu cù tagliati o capelli di serra cun un bon aptu.
  4. Per creà una figura di notte, l'usu di u biancu lacatu o suede, decorata cù lussichni è stivone. Sutta sottu, selezziunate u embrague in u tonu di i scarpi. Cusì ùn voi micca solu l'amici eleganti, ma ancu chjama l'attenzione à i vostri scarpi.
  5. A causa di u fattu chì Oxford prima cita à i scarpi di l'omi, ùn cundate micca a vostra imagine cun dettu femminile. Per esempiu, oghji bianchi di e donne ùn sò micca bè cù paravane è pilone.
  6. Cumu l'avete prima, usando calzini sottu Oxford è una fiorta hè un signu di gustu dolore. Basicamenti, oxford deve esse disprezzatu nantu à un pede nuvellu.
  7. Nantu à l'accessori, una cinta di stuppa stylanti cù una cinta, una giacchetta o capo di corpu nantu à una cammisa larga, è dinò una pashmina voluminosa, currettamente vicinu à u collu, seconduce à l'Oxfords.