Per via di un bastimentu di u culu, u segatore passò 3 anni!

Avete avete un tali goal in a vostra vita, à quale perseverate per trè anni, chì ùn permettenu micca rinunzià o abbandunà? Allora sta storia ispirazioni hè ghjusta per voi!

U fotografu ruso Alexei Trofimov hà longu un sognu di piglià una captura di un cucciolo in a so coleczione. Ma, alas, solu per vene à u Lavu Baikal è cliccà nantu à a càmera ùn era micca. Pruvvidente di sguassà almenu un quadru di u zitellu di questa spezia di precintori di Baikal, Alexei avia "caccia per u mira" per trè anni!

Eppuru, questi fussati nevicati, cù l'ochji è l'ochji, pò funderanu ancu u coriu siccu, ma micca i fiori di ghiaccio, chì prutegge e so atticciamenti à l'intrusiva di una persona.

"Aviu avutu a passari assai tempu nantu à u ghjacciu mentre i zitelli cambiammu u mio scantu di curiosità versu me", u ritrattu eccu. Quantu eranu cuntenti chì i cunti li permettenu d'avvicinà vicinu à elle possibili, è ùn eranu micca scantati mentri mi fotografia. Era un momentu rari è sorpreneur! "

E anchi u fattu chì i fossa sò assai pruduttivi è timiddi animali, un carusu anu aghjustatu l'invituale "mistieru" chì, per una gràzia perfetta, dicia d'onda a so zucca in lente!

È ùn hà micca stallatu quellu stanu quelli tri anni?