Ciò chì u me stomacu duce cun menstruazione?

Stu fenomenu cum'è alta di i menstruenti hè cunnisciutu da parechje donne. Tuttavia, no tutti i donne ci daveremu valuru, preferenu per sguassà u dulore per piglià l'antispasmodi. Cumpiglià un accurtamentu more dettagli a stu fenominu è hà campatu in dettu riguardu à ciò chì facenu per una ghjovana, se u ventre hè minatu cù un mesi.

Perchè ciò chì pò esse marcatu perempiu doloroso?

Prima di esse realizatu l'azzioni, i medichi suggè di a determinazione di a causa di stu fenominu. Hè casi impossible per una donna per fà questu ella. Per quessa, l'unicu modu sicuru da a situazione, hè un appellu à un ghjinògliu per cunsigli. A causa più cumune di a soreness in menstruazione hè a funzione fisiulogica di stu prucessu.

A cosa hè chì durante a menstruazione hè un aumentu di a cuncertazione in u corpu di una donna prostaglandina. Questa sustanza biologica cuntribuisci à a crescita di a cuntracilità di i muri di i vetni sangu chì si trovani in un organu riproduttivu cum'è l'utru. Per via di cunsiquenza, spasma hè micca micca solu i navi inniani, ma ancu i musculi lattichi di l'utru, chì hè spressione da l'intensificazione di l'attività controttuali di questu organu. In attu, stu fenominu porta à l'apparenza di soreness in u terzu più rimettu di l'abdomen.

Cosa da fà quandu u stomacu hè assai pessimu durante i mesi è di chì duverebbe?

A risposta à sta quistione hè d'interessu per parechje donne. In a maiò situazione simili, piglià i medicamentu spasmodedici (No-shpa, Papaverin, Spazmalgon) ùn ùn solu sta situazione per tuttu, è dopu à un pocu tempu a soreness tidisce di novu.

A sera da questa pusizione pò esse a acculturazione di droghe anti-inflamatorii non-steroidali, un esempiu di quali pò esse Ibuprofen, Naproksen, Ketoprofen. In ogni casu, prima di usà, hè megliu cunsultà u duttore.

Ma micca sempre a ragiuni di l'apparizione di sensibulite dolorosa durante i ghjorni crìtichi hè un incrementu di a cuncintrazioni di prostaglandina in u sangue. Per trattà à eliminà in u vostru propiu è dispensate di i fenomeni scarsi avanti, hè abbastanza per una donna per osservà e seguenti reguli:

  1. Intake di vitamina E questi ghjorni à una dosa di 300 mg per ghjornu ùn ùn solu reducià a soreness in l'abdomenu più minimu, ma ancu impediscenu l'apparizione di u dolore in i glàndali mamari, chì ùn hè pocu in menstruazione.
  2. Per riduce u tonu uterinu, i medichi ricumandenu cunsumà più magnesiu, in i cunfitti di vitamina, è cù l'alimentariu. Parechji elementi traccia sò stati nant'à i prudutti siguenti: ova, latte, legumi verdi, pisci.
  3. Per rinfuccà a inchizza, chì hè ancu spessu osservata da a menstruazione, hè necessariu di cunsuma più di potassiu.
  4. Ùn hè micca superfluitu à piglià vitamini di u gruppu B, in particulari B6, durante u sdrughju menstruali. Hè postu chì, nantu à l'estrogeni, porta à a nurmalizzazione di u fondu hormonal.
  5. Parlendu di ciò chì facenu à una donna, seppi duranti i culi di u minzu u stomacu, hè necessariu esce da u bisognu di cresce l'attività di mutore in questi ghjorni. Per fà questu, hè abbastante per fà un esercitu tutale simplice: piglià a manta, scaricate in u roller, è geste nantu à questu quì hè situatu à longu a colonna spinali. E so culesi intricate à i ghjinochje è lasciate per quessa chì i petti sò uniti. Questu esercitu permette di stenderà i musculi di i cosci, chì anch'ella hè un effettu reflexu nantu à u segmentu di a spina, perchè ùn ci hè irritazione di l'utru.

Cusì, per sapè ciò chì pudetebbite, si u stomacu duce cun menstruazione, una donna hà da cunsultà un duttore. A cosa hè chì una sintomatologia tali pò esse una manifestazione di un disordine ginekolozia, chì, à u turnu, dumandassi parechje mediche diversità.