Rose crochet - master class per i principianti

I Roses sò unu di i più belle accessori. Puderanu prestu è saranu una scelta maravigliosa per a robba è sciarpa, sacchetti, vestiti, etc. Da queste, pudete fà brocche , decorate u capelli di i zitelli, attache à hairpins o bande di gomma per i capelli, sò assai adattati per i bandei di i zitelli. Queste rosati pudete decorate tuttu è ancu rigali. Mi dispostu una classe maestru uruguaise per i principianti, in quale aghju vede cumu fà di cunfurà un crochet di rosa.

Volume rose, crocheted - una classica maestrale

Per u travagliu avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Avemu untu 48 punti di l'aire.
  2. In a prima fila facemu un capu è in 6 da u ganci in ciclichi a catina avemu untu una colonna cù un crochet (dopu CCN), da pudemu avemu un filu d'aria (vaghjime dopu), 2 circuiti di a basa si sò passati è in 3 vernici, avemu untu CCN, da avemu untu l'arcu da 2 gt; è in u stessu circuitu di a basa unu more CLS, pudemu cusì a cunnessione 1 sts, 2 i loidi di a basa si sò passati è in u 3 loop femu a SSN, l'arcu di u 2 cp. e un altru CLS in u stessu loop, cusemu avemu a serata sana.
  3. In a seconda linea in u cercu archede di 2 cp. a cullizzioni precedente avemu un focu 2 SSN, da vulemu cosi 2 sts. è in u stessu arcu avemu un mumentu altre 2 CLS, pudemu avè cunghjuntatu i 2 sts. è in a prusta rota di a fila previa vulemu 2 SSN, 2 VP. è in u stessu arche altre 2 CLS, cusemu avemu a fini di a serie.
  4. In a terza fila in l'arcu di a fila previa ci vole in 10 SSN, in l'arche vicinu di a fila di prima hà bisognu di associà altre 10 CLS, questu seranu i nostri petali di rosa è cusì sinu à a fini di a serie per attache in ogni archeco di 10 SSN. A fine di a serie avemu fixatu u filu è tagliatu u filu cù l'expectativa chì saria bastatu per attache à a rosula.
  5. Per cullà una rosula, piglià una fugliale di tezza o una labbra cù un ombelmentu grande, in quale u nostru filu sarà roscatu, è fassi una catena nantu à l'agulla, appicultà u filu è furmendu una rosula, cù i pitturi purificati cun piacè. Fixemu a rosula, perforendu a través, rimbursà u core è l'ùltimu petali.
  6. In u cori di i rosi pudete cose un tesoro, buttone, cunte, è pudete abbandunà cum'è hè.

Da u risultatu, in u mo prumu, una bella rosula, aghju fattu una dicurazioni per i capelli, cusitu à u so gommate di color. Ma a rosula era cusì bona chì aghjunghje u listessu per i venditi di i zitelli nantu à a testa è per u capu di i zitelli.

Comu pudete vede, hè assai faciule d'attaccà una rosula cù un ganficu!