Cumu sedizà un omu?

Succece chì una donna, in vista di a so pudorita, ùn hà micca sanu capisce l'attinzioni di l'omu li piace, è quarchi cosa hè chì dù 100%, aiuto per aiutà "artilleria pisanti" in forma di un mini vestitu cù un scogliu profundo, è u zitellu Avà ùn ùn avere è avere a cumunicari cû "sorgi giallu". Cosa da fà è cumu per caccià un omu vi serà dichjaratu in stu articulu.

I fonti di flirting

Prima di tuttu, deve esse clarificatu chì ellu hà una chance di successu. Parechji parte di e donne anu tistimunziu chì l'omi stessu vi paganu a so prisenza, ma puderete aspittà finu à a vichjàia. Per esempiu, sughjendu in una cafe o in un club, solu hè bisognu à aghjunghje u so cumpurtamentu di u zitellu chì ti piace è di mantene à ellu durante parechji sicondi. Serà abbastanza per invitarlu à a ballà. U flirtazione hè un arma putenti è si ùn ci hè micca capacità in questu materia, avissiru amparà. A prossima di u paru di coquette, ci sò sempre parechji o parechji, ma arroganti, s'elli evuluti e petite femini arroganti.

Aspettu

Interessatu in ciò chì puderete attraversà un omu, ùn viaghjanu micca implicati in una ropa offspoken. Sicuru, si pensa à attraversà un omu in lu lettu, un vestitu francu hà assai accolta. Parechji rapprisintanti di u sessu più forti sanu accunsentiscenu chì stu mètudu travaglia casi sempre. Ma s'ellu u so cumpagnu - pè intruduce è mantene, avete bisognu di vistitu cusì chì l'omu s'hè surtitu di l'imaginazione. Un ligu trascorsu di un decocuulu o una frasa trasparente longa chì farà più di stivali è shorts minimu.

Altri tecniche

Sì tutti i trucchi sò imbulighjate, à l'offerta per aiutà cù u travagliu, se hè un cullega, pudete pruvate di attraversà un omu, ignurandu. Hè impurtante per assicurà l'interessi di l'altri membri di u sessu più forti. Hè necessariu esce an u spiritu di cumpetitiva in un omu, perchè una donna chì hè necessaria per tutti, certamenti avaristi bisognu. Ùn hè micca pruibitu ancu per affari per un pocu cunflittu o di disputa, perchè u mondu sapi assai esempi quandu a relazione si priciprava cun ghjocu cù questu. Ùn hè micca per nunda chì dicenu "di l'odi à l'amore - un passu".

Eppuru, più impurtante - una zitella deve esse bellu, spettamente, sia attraversu a vita cù a so testa alta. Nisunu prestu attentisce à e donne di casu chì sò stati torturati da a vita è di l'affari di ogni ghjornu. In modu, questu approcciu esse ancu esse elettu per quelli chì vulianu intitallu un omu cuncondu è ùn sanu micca manera di fà. "Zhenatiki" ùn vulianu micca "per u focu è à u focu", perchè si cuntenimu di avè l'uppurtunità di camminare senza cunsiquenzi. Hè necessariu di fà sapè ch'elli anu ancu di diventà senza serenità serena, è andaraghju definiscemente cusì.