U ghjacaru era mutticatu da una tick - chì faraghju?

In a staghjunali, sempre ci hè una oportunità dopu un passatu cù un cane per truvà una tick in u so corpu. U sidore avertisce immediata a quistione: chì fà, se u cane amatu hè statu da una tick e chì deve esse u trattamentu?

I cani, i misgi è ancu in i pelle, i lichti i italiani i prucessi è i szicchi aiutati è i scabie internu parasitize. Quandu si mossi un tick, prima di tuttu ciò chì hè bisognu di rinfriscà da u corpu di u cane, è u più prestu fà, u megliu. Se vulete fà questu stessu, poi trattatu prima u corpu di l'arburatu cù petroleum jelly, oil vegetale o ancu kerosene. Allora pigliate e pinze, fate u corpu di l'arburatu è rottalli cù cura cù i movimenti di l'insetti fora di a pelle. Ùn pigliate micca e ùn scherza u focu, perchè sta parte pò esse ghjustu è si ferma in a pelle, è chistu pò causà inflammazioni. Dopu chì u parasite hè eliminatu, a ferita sò da crede cù iodine o zelenka. Sì ùn avete risicu di sta prucessu nantu à u vostru propiu, pudete avè avutu per cuntattà un veterinariu chì, cù strumenti spicializati, sguassà sguassà a tick ticked. Se necessariu, u veterinariu pò prescrive un medicamentu antiallergici è sedante à u cane.

Trattamentu di un cane cù un tick's di u piccatu ixodido

Se u cane hè mutticatu da un parasite, ci hè un veru periculu d'infezzione di l'animali cù una malatia infecciosa, u traspurtadore di u quale hè a tick ticker ixodid. Cusì, hè cusì impurtante per vigilà dinò a salute da a vostra petite. A malatia periculosa chì trasmettenu l'insetti hè a piroplasmosi di i cani. Duranti a piccula piccula, cù a saliva, i piroplasmi - i microorganismi simplici - entre in a pelle di u cane. Dopu à 6-15 ghjorni (u periodu d'incubation), l'estatus di salute di l'animali hè normale, è dopu chì i simmuluti di a malatia aghjunghjenu: a frebba, a mancanza d'appetite, letargia, l'urina acquistenu un culmu scuru, à volte ancu cun un alimentu di sangue. Se u cane possa almenu unu di i sintomi listessi, deve definisce ghjunghjenu u veterinarju per un diagnosticu precisu. Se hè necessariu, u trattamentu deve esse cuminciatu prestu. A piroplasmosi hè una maladie assai periculosa, chì in u stessu ùn passà micca è si demande in trattamentu pò esse in morte di l'animali. Vaccines contru sta terribila malatia, sfurtunatamenti, nimu.

Ci hè una più, ma micca cusì cumuni, a malatia, u traspurtadore chì hè ancu una tick - borreliosis o a malatia di Lyme. U periodu di l'incubazioni in sta maladie hè assai longu, finu à parechji misi, è in a maiò parte di i cani ùn sò micca signalati sintomi. Dunque, se avete vistu una passione in u to petru à una alta tempura, letargia, rash è l'erosione di a pelle, assicuratevi cun contactu cù u vostru veterinariu. Cù un picculu fossi, u duttore prutege u trattamentu di u cane.

Scabies mite in cani - trattamentu

I pezzi di Scabies pruvucanu l'orella è a scàbia in i cani. U trattamentu di l'angiezione di l'ochji hè di lavurà u canali di l'audizione è infundilu chjassi spuntivi. A peddi affettu nantu à l'armali di l'animali hà da esse lubricatu cù ungenti anti-inflammatori è acaricidi.

Demokoz hè una malatie sistèmica di tuttu u settore organettu di un cane, perciò è u so trattamentu deve esse cumplessu. Prima di inizià a so trattamentu, l'animali sò lavati bè per lavà a pelle di partite mortu. Pigliate asciugà e rinfrescenu in a pelle cù l'antiinflamatori, anti-cellulite è anti-allergii. Sì u cane hè preoccupatu per a prurite severa, invece di calmà l'inguadi anu aghjustatu à u trattamentu.

Ùn risicate micca a risurta di u to pulitariu è impediscenu regula a piccula fugliale cù l'aiutu di i medicini veterinarji. U trattatu di a tagliu di a tozzera per quandu ogni trimestre à quattru settimani, pudete esse impediscenu un attaccu di l'arachbi.