Cumu purtà i petti in casa a una zitella?

Ma parechje ghjente ùn puderebbenu orgogliosi di maghi finti è belli, per avè alcuni chjamati i formi, avete bisognu di travaglià dura. Per questu ùn hè micca necessariu di passà à u gimnastu , perchè hè abbastante per capisce chì una zitella a mugghiaru i so peri in casa. Ci hè esercizii efficau chì ùn ne micca bisognu di l'usu di installazione cumplette è di putenti. Ci si deve esse cunsideratu chì u risultatu hè un avviatu integrattu chì cumpresi micca solu i sport, ma ancu nutrttura propria.

Cumu pò aiutà una zitella purtà a pene in casa?

Accuminciamu cu l'elaborazione di a carta, chì a perdita di pisu è u crescite di musculu sò più dipende nantu à nutrimentu. Prima di tuttu, hè bisognu di abbandunà u dulce, farina è grassu. Prodotti chì cuntenenu carbohydrate simile sò i principali inimani di a figura. Hè impurtante di manghja assai prudutti di a proteina, cusì a tarifa di u ghjornu hè di 80 g, è questu 150 g di carne o pesce è 200 g di cottage cheese. Puderanu ancu in a menzione una parte di avena, vegetale insalati cun oliu d'oliva è fruttu invece di dolce.

Parrannu di cume una pidata per una chjera in casa, cumencia cun una cundizione aerobica. Sò impurtanti per a perdita di calda di calori è per liberà di a cellulite. Per questu scopu , ciclassi, cursu, natation, saltà è eserciziunà nantu à i simuladori spiciali hè adattatu. Per travaglià i musculi, avete bisognu di chjudei di forza, ma ùn hè micca cunsigliatu per praticà più di duie volte in una settimana, perchè hè impurtante per dà u tempu di u corpu per ricuperà. Per quellu chì interessate cumu per fughà i vostri pedi in casa, vale da avè cunsiglii per avè bisognu à utilizà un pezzu extra, per esempiu, pescoli o barbelli. Ci hè deve esse dichjaratu chì a carica anu aumentatu gradualmente, è questu hè applicazione à u pesu supplementu è u nùmeru di repetizione. Ogni exercitu deve esse ripetitu in trè sette, facennu 10-25 ripitenzii.

Cumu sguassà a pompa in i so pedi:

  1. Petti nantu à u salto. E squats sò l'exercitamentu basu chì vi permette di ottene risultati favvi. Stendu in ligna è eseguisce un stufatu, chì culloca in fronte à un angulu right hè formatu in i ghjinochje. À u spensione di spinghjarà i ghjallu di u ghjornu è di e manichevuli cumandante, portanu un saltu d'altu è, dopu à l'atterrissimu, si sente à novu. Per crescita a carica, utilizate pèndite nantu à i vostri pedi o pigliate pescu.
  2. Zaprygivaniya nantu à a piattaforma. Prima hè bisognu di stabilisce a piattaforma, per esempiu, pò esse un bancu chì a cullezione hè di circa 10 cm sottu u ghjinochju. Hè impurtante chì a plataforma hè stabile. Pusterite circa 30-40 cm da ella, è poi, saltemu cù a forza di e gule è nucciasti. Quandu u serceranu travaglià bè, pigliate pescu.
  3. I cimi. Fighjendu cumu per pompà i vostri pedi in casa, ùn puderete micca scurdà di stu sforzu basu, chì dà una cundenza impurtante nantu à i cadenti. Stand up straight and pull up your stomach. Piglia un passu intensu è sieghjani finu à chì un angolo di 90 gradi hè struitu in u ghjinochju di a vigna. Riturnà à u PI è dinò incù l'altra parte.
  4. Rise à i calcutti. Per fà e so patrie sò bellissimi beddi, vi tenete bisognu à prisenza à tutti i musculi, cumpresi i venti. Stand with your toes on a small hill, in casa sò abbastanza è un libru gruffu. I tacchi sò devi esse in l'aria. Squeat vapà in pettu nantu à i vostri punteggio. Per incrementà a carica, utilizate un pesante.
  5. Makhi. Stand in tutti quattru, pusendu i vostri braccia sottu e spalle è aspittà. Tire a pierna, intricata à u ghjinochju à u pettu, curvatura in u spinu, è poi, tirimene in daretu, sughjettu. Fate u numeru necessariu di repetizione è furmà l'altra parte.