Olor desgrazziu di a vaġina

Ogni parsona hà u so propiu oliu è questu hè normale, ma quandu u "fragranza" si spera chjostu, venerà à esse spicu. Spécialement s'ellu ci hè un odore bugore da a vagina. È ùn hè micca solu questa pruvazione è un odore sfavore di a vagina chì causa l'inconvientenza in l'intima spressiva. Sti sintomi pò parlà di e malatie serii, u trattamentu di quale ùn deve esse prestu.

Perchè vene un aromatizzu praticatu chì venenu da a vagina?

Qualessu olore di a vaġina hè cunsideratu stare? Ogni dispirazione - l'oliu di pisci, sour, putrid. L'alluccillazioni di a vaġina di una donna sana tenenu un oliu peculiar, pocu azùsu, ma ùn hè micca spavintatu.

I ragiunamenti per l'apparenza di un oliu male pò esse sfarenti, ma a maiò parte di l'occasione hè a prisenza d'una microflora patogenica in a vagina. E in contra tali sfondate, parechji malatii si sviluppanu notablemente, perchè sta "campana" ùn devi esse ignorata. Cumpusorii addiziunarii chì pruvucanu l'sviluppu di a microflora patogenica (vaginosis bacteriana) sò:

A volte un odore sfavore hè una cunsiquenza di un disordine geneticu menticu. A trimetilamina in stu casu fora di più di u normale, dà a vogliu di u vertiu di l'oliu di pisci putenti. Ma casu esse rari.

Ci hè ancu una opara chì i secrezii vaginali pò smellà l'alimentu cunsumatu. Allora, l'oliu di l'agliu da u vagina spiegà spiegatu da l'usu di stu pruduttu. Questu puderia esse, ma solu cù cunsumazione frekwenti è illimitata di l'agliu, una denticulata, manghata à a cena, ùn avè micca avè un effetti notevili.

Cume l'eliminanu l'odore spiciale di a vagina?

Sì hè una infezzjoni, si ponu esse chjaru chì un odore spegatu da a vagina duveranu esse trattatu. È ùn pudete micca circà cura à questu prublemi, ma và à u duttore. Ellu, dopu à l'esame, stabiliscerà a causa è prescrive u trattamentu necessariu.

Tuttavia, i rimedii tradiziunali seguenti puderanu aiutà à eliminà l'odore spiciale di a vagina. Ma puderanu esse utilizatu com'è aghjuntu à u trattamentu principali, è solu dopu cunsiglià u duttore.

  1. 15 grammi di l'addunata di l'amatori di droga, deve esse spurtatu da un vetro d'acqua fogera. L'infuzione resultanti deve esse tressu trè volte à ghjornu per 1 spoon.
  2. 20 grammi d'arbulu bianchi bianchi (ortizia torna) vi prupone un vetro d'acqua fogera. Questa infuzione si deve esse pigliata trè volte di ghjornu per 1 vetru.
  3. 20 grammi d'assicuranza avè bisognu à vultà un vetru d'acqua furiosa è insistite. L'infuzione pronta si deve trè volte à u ghjornu per una cucchiara. Questu rimettimu hè cunsigliatu in a presenza di i sécrétions cun un odore displegatu, accumpagnatu da i dolori in l'abdomen.
  4. U zucchju di u viburnu è u babu pò esse utile. A mischju di zuccheri di e bachi duvite esse ebbattitu à 100 grammi ogni ghjornu.
  5. L'oliu di u tronu d'oliu deve esse diluted cù l'acqua è lavine a genitalia esterni cù questa suluzione.

In più di rimedii tradiziunali per l'eliminazione di un odore spiciale da a vagina, hè cunsigliu chì e seguenti reguli si osservanu: