Sign - per aghjunghje un bouquet di a sposa à a casale

Un casu hè un avvenimentu impurtante in a vita di ogni persona. È anu prima era ancu più impurtante, perchè in seguitu, cum'è una regula, intrìanu in u matrimoniu un è per u restu di a so vita. Per quessa, a ghjente era assai teme chì l'aligria pò diventà in disgrazia, è a raison d'avè era vistu in a pussibilità di l'ochju ghjocu o di qualchì altra influenza effettue energeticu nantu à i novi omi.

Signs about the wedding bouquet

A tradizione di i costi in diverse nazioni sò simpliciamente saturati da manere di pruteggià l' ughjettu debbullu . Questi include, per esempiu, u costume russu di scolding (reproche) novi in ​​i canzoni di canzone speziale. U listessu modu - per pruteggiri di l'ochju à l'ochju è servitore è velu, chì una volta agisce in casu di a sposa, chì hà amparatu da l'ochju.

Ci hè una tiurìa d'urdinariu chì un ramatu bridal hè dinò un amuleto. Cumu fà un bouquet di a sposa, signalhii cunsigliati in qualchi dettu. Perchè ùn anu micca usatu prima, hè difficettule da ghjudicà nantu à questu. Forsi ci era quarchi tradizioni. Ancu ma a più parte di i ricerciaturi anu crede chì a sposa accuminciau a prisintà in publicu cù un pruduttu è u lampò in a ghjente per salva u so putu. À quellu tempu avianu una cridenza chì a felicità portarà l'elementu di u vestitu di a castagnina di a sposa. Allora, perch'ellu u vestitu ùn hè micca diventata à i scuppi, a sposa è e lampendu i fiori.

Aghju pigliatu un bouquet di a sposa à a festa - un signu assai favorevule. Hè cresce chì a zitella, chì hè tandu furtunata, si maritassi vicinu. True, avemu bisognu di tuttu ciò chì secondu e reguli (ma questu ùn hè micca u regule di u ritu, ma l'esurtazione di a ghjustizia). A sposa vole à vultà in u so ardore trè volte, cum'è in modi chjucu, per perdure l'orientazione in u spaziu, è per fate u ramu , senza avè opensore in l'direzzione di l'amici adulti adulti sarvati o à volta.

Un aghjunghje per aghjunghje un bouquet in un casale hè assai tenacious, anche u fattu chì hè chjaramente ricenti. È ùn hè micca surprisante, perchè a maiò parte di e fiorite ùn sò micca averse à casu prima. A zitella chì hà pigliatu u bouquet era felice. Idda avissi duvutu purtatu l'arricatu di l'alivu di a sposa è anch'elli guardatu in forma secca, u mettiu in un vasu. Allora putissiru sperenza chì u bouquetu di a sposa averia a so sorte.