U standard di bellezza

Per principià, u standard di a bellezza femina hè un cuncettore mituali. Hè micca esiste micca! È se ci hè un standard femminile, perchè micca unu, perchè quantu persone - tanti opinioni chì ùn sò micca sempre coincide. Ùn importa ciò chì sorpresi mudificate a moda, ciò chì l'experti di bellezza scrivianu in glossis populari, è tuttu questu cun un standard di a donna ùn hà micca in cumunu. Ogni prucessu novu per stabilisce un certu standard in apparizione o figura hè una strumenta chì i disinucenti, stilisti, articuli di dilettanti, pussibuli di media è ancu i circhigius plastichi influenzanu a psiculugia di a bella meza di l'umanità. U più chjucu è chì una donna chì in ogni modu prova di avvicinà u mudellu di a moda, de sùbitu rende chì quelli in u so circondu ùn percienu micca cusì bellezza.

Criterium di bellezza

A naturalità hè sempre stata è serà un passu davanti à l'artificiale. Ùn pudere e capelli in fugliale brillantemente e unghji ùn anu micca vistu attraente com'è naturali, ma questu ùn significa micca chì u rigalu naturali ùn deve micca esse tende. A bellezza di una zitella hè, prima di tuttu, a salute di a so pelle, u pilone, u capelli, è pudete ghjunghje questa solu s'ellu seguite e regule di nutrimentu, esercitanu, assicuratevi u corpu è a faccia.

I glossici di moda si spessu offerta à i so lettori una stampa cullettiva, dà i standard di bellezza di e donne. Certi "fotòvii" sò riescudite, mentre chì altri pruvenenu una sorpresa genuine, per l'ideale, in l'opinione di a maiuranza, presenta una stata repulsiva. Probabilmente, u sicrettu hè chì micca micca sempre l'autori di sti ritratti piglià l'audienza per a quale l'omu "ideale" hè designatu. Aghjustu, serà difficiule per un Slav man per apprezzà a bellezza di una donna Afro-Americana, mentri una Slav donna cù a so bellezza hè improbabile di derrota un rappresentante di u paese di u Rising Sun.

In modu, i celebritati, chì pusonu u tonu per a moda, ùn abbia micca d'admessu chì certe tendenzi ùn anu micca statu suitatu da un pezzu tantu, perchè anu sappiutu nantu à l'espirienza pirsunali chì hè assai più attrattiva per esse naturali. A spiegazione principale, chì deve esse maestru in a strada di a vostra bellezza, hè di prublemi nantu à i misure di l'apparizione è di a figura, è oghje apprezzate i difetti. Se si cuntene, viaghjate a vostra vita è diventa ogni minuti di duvere, andate in u pianu ragiunatu!

À tempi diffirenti, e donne è l'omi fôru fascinate da a bellezza di u sessu fieri, chì a so apparenza era spessu sclusa (brunetti blondas, puffy, stati bracciati, beati, etc.). In a nostra galleria puleu vedere e donne chì sò l'ideali universali ricunnisciuti di bellezza.