Cù que portà un denim?

Jeans - a tendenza di 2013, perchè sò rapprisentati in i cullezzione di quasi ogni casa di a moda è di a moda. Questi chjappi sò largamente classificate è cun ogni staghjoni si migliurà è acquistà novi. Ma, anche a popularità, ùn tutti ùn sanu micca ciò chì ponu esce di jeans.

Eghjettini stilici

I bianchi i pantaloni corti di a donna sò ideali per un vestitu chiffon chì hè longu à i ghjinochje. Ma i stili longu in questu settore sò tabù assoluti. Erculi sìmuli indicanete un gustu dolore.

Oghje chì sguardi è cun piacè un cungliu cù una falda in u pavimentu. A principal hè di osservà l'armunia di u colore. Sò daveru sia u lume o u scuru. Una moda attraente è atreta si vende a fiorta hè moltu. Hè una bellezza ùn hè micca persu in una ghjente folla.

Assicurò una grande combinazione di jeans cun leggings muderni, pantaloni siclii o pantaloni stretchi. E so scarpi deve esse di tacchi, è accessori - brillanti è insulatori. U ghjocu di textu è culurite hè interessanti. Ma i jeans di donna cun stingiali è in tuttu s'hè fattu una novità spettaculare da a stagione.

In l'imagine di l'u sportiu, puru, pò esse un jeans curtume, è cun quellu chì ponu vede - cullò ùn hè micca difficiule. A versione simplista hè cù sportivi è pantaloni sporti . Hè megliu di sceglie un mudellu cù una cappucciu.

Sceglite di a forma

Cu un bassu crescita, vale a pena prestu attenzione à l'opzioni cù un corpu curretto. Dui pantalon di donna di curtite pò visualmente estenderà e so peri.

Altissima bellezza vene cusì chic in i siluuri immobiliati. In questu casu, i manghjusoli deve esse flared. Questu aiuta à mantene a prucedurazione di a figura.

I Pyshnogrudim sò un jeans perfetta cu un collu V. Scuprite a dignità. Ma stili baggy è curti soliti à ei ditaglii ùn anu micca travagliatu.

È ricordate chì u più impurtante hè di sceglie prudutti rigulamenti in grandezza, per ùn stà bellu stupidu è senza gustu.