Macaroni - cuntenutu di caloria

Macaroni, o, cum'è pudete chjamarà issa, pasta - un piacè chì hè pupulari à tuttu u mondu. Hè facilitu per preparà, pudete facilmente diversificà cù documenti di salsi è ogni tempu avete un novu gustu. Da questu articulu sarete amparatu ciò chì u cuntenutu calanicu di u macaroni hè, è se esse possibbili di metteanu in a dieta quandu perderà pisu.

Cunmentu caloricu di a pasta

Sicondu parechji fattura, u cuntenutu di caloria di a pasta pò varià, ma a cifru medievale generalmente hè cunsideratu 335 kcal per ogni 100 g di pasta classica scusa. Avà in cunnessione cù a moda di a cucina europea, parechji variità di pasta italiana ani prisentatu in e maghjeria, a cumulazione di quale puderà diffirenti.


U cuntenutu di calori di macaroni di variità sòlidi

Per quelli chì amare macaroni è vulete benefiziunà di elle, ci sò pagliaghji cù a marca "fatta di granu di variità sòlidi". A diversità di u solitu, averanu assai più proteinsi, a vitamina B si prisentanu è quandu si tratta apposta (l'aldente, o "nantu à i denti") cun un "mediu crudu"), l'indici glucémicu hè reducitore, chì ponu permette micca di teme di u sangue di zuccaru.

U cuntenutu calori di una pasta hè una quantità altissima: 344 kcal per 100 g di pruduttu seccu. Tuttavia, ùn si scurdate micca chì ogni pasta hè bagnata, è da 100 g di pasta secca ricevi un servitore di 250 grammi di foglia.

Contenutu caluricu di pasta coccia

Se seguite a figura, hè impurtante sapire chì quantu calori in a pasta finita. Ùn vi scurdate micca di a regula simplice: i salsi u grasi minimu è l'additivu, più bassa u cuntenutu di caloria di u pranzu.

A pezza fissa convencione possa un cuntenutu calanicu di 114 kcal per 100 g di pruduttu. In ogni modu, stu numaru cunsidereghja u pruduttu, chì hè preparatu senza l'usu di l'oliu è i salsi. Sì aghjunte l'oliu à l'acqua chì a pasta hè stata coccia, u valore energeticu sarà 160 kcal. Se aghjunghjenu a carne piccata per a pasta in order to get popular pasta in Navy, u cuntenutu di calori di u pranzu serà 220 kcal per 100 g.

Si cumprà spaghetti da u triple durumu, chì ùn hè micca guadatu duranti a culinaria, u so valor calorifice hè 220 kcal per 100 g. Se cocelle sta pasta in modu di Fleet, u pranzu vi serà bastanti pesu: 272 kcal per 100 g di u pruduttu finitu.

Quantu calori sò in una servitore di pasta?

Comu regula, a parte di a pasta standard hè di circa 150 g. Trasfurmà da questu, una parte di pasta simplici simplici tindrà un cuntenutu calanicu di 171 kcal, è quelli chì sò fatta di varietà di trippu solidu - 330 kcal.

Macaroni cu perdita pisu

Sapendu a diffarenza in u cuntenutu di calori di i piatti da varietà varietà di u triple, certi persone si cunfusi, chì di i prudutti hè megliu per dieti. A causa di cuntribuzioni di caloria, pò esse un impression erucinante chì i maccarruni da varietà di granu duru sò più preciosa à a figura. In fatti, cuntene nutrienti è di fibra, quandu, cum'è una pasta normale, questu Calorie in particulare vacante, micca bonu per u corpu.

Hè perchè u maccarrume da u durdu duru hè permessu di èssiri inclusu in u menu di u menzu, ma hè megliu per riffisce l'arghjunghje chjaru, è di u pane biancu, u rossu biancu, l'arnesi è di cunfiseria. Tutti issi prudutti ùn beneficamu micca u corpu, ma pruvucà a deposizioni di caghjunoli di grassu è impediscenu a so splitting.

Macaroni hè un guasti cumu pisu, perchè esseranu dipoesi à cunsumalli cù carne, pollo o pesce ùn hè micca indispensabile. Sè vo vulete un servitore di pasta, sceglie un suppli di vegetale: per esempiu, bròcoli , zucchini, brunetta, tomate. Cusì cresce u cuntenutu calori di u pranzu è ùn fate micca daveru a figura.