Blusini - moda 2014

In un vestuariu, ogni donna di a cummerciale d'avè bisognu perchè, perchè sò capaci di trasfurmarà una stampa stessa è dà una certa feminità è rifinimentu. Ma ùn sò brusgiati sò una ropa univirsità numerosa, perchè qualsiasi donna chì vole à vede elegante è di moda, deve esse belli è eleganti. E siccomu a moda ùn ponu quà sempre, suggerenu à sapè chì i mudelli di brusa seranu più rilevanti in 2014.

Abbigliamento di donna in blu 2014

In u 2014, quasi in tutti i cullezzione di famiglii famosi eranu prisentati bellezza bianca, chì in un pocu tempu hà sappiutu cunquistà i corazioni di tutte e donne di a moda. Ricertamenti, stu tipu di vestiti divintà assai populari è disinfettori ùn anu micca missu l'oppurtunità di una volta di novà i so fannini.

Grazie à u fattu chì i blusori eleganti di u 2014 pò esse cumminati cù qualsiasi indumentu - duie cù pratiche tradiziunale classificate, pantaloni è faldidi, è cù a robba di ogni ghjornu, cù u so aiutu, pudete creà ensemble in un stil gratis. Per esempiu, i shorts è tacchi bianchi sò adattati per una brusa originale cù una corbula. Fate una moda è originale.

Allora ci femu di l'ultimi tendenzi di a moda per blusivi in ​​2014. In a nova staghjone à u cima di pupulazione serà bellu bazzicate chì facenu cunfirmate a figura femina. I corpi cù morsa larga seranu u cumplementu perfettu à u vostru utopia durante u stagione. A strada, belli cù brusgi cù spalla in u 2014 anu in una tendenza, cusì ellu sceglie una brusa nova per voi stessu, cunsiderà questu. Per un clima più cáliu, u vostru assistente fidu serete un mudellu cù manichi corti o manichi in trè quarti.

Tutti i cullezzione novi fôru fatti in colori brillanti, è i mudelli sò fatti di tessuti luxurii è caru, cum'è satin, sita, cordone, satin, chiffon. Alcune mudelli di bruschetti sò stati ammulati cù diversi dati è accessori. Chisppelli chiffoni chiffoni cù colpesti, flounces e frills mi pare assai belli è femini. A billezza pò ancu esse decorata cù un arcu chì dà una certa piquezza è rinforimentu à l'imaghjini.