25 lesioni riali realistici di l'Olimpiadi

L'atleti cù ferimenti faccia assai spessu. Per parechji, diventanu un autore evidenti. In a maiò parte di i casi, u danu ùn hè micca seriu, è hè necessariu un pocu tempu per restaurà. Ma volte volte e ferite sò creepy.

E cum'è a pratica prumessa, più grande l'alture chì aghjunghje, u più seriu u danu puderete ghjunghje. Olimpiadi sapemu ssa "regula" assai bè, ma di stà à prutezione per acquistà à a cuncurrenza. Lucky, sfortunatamente, no tutti l'amatori piglianu chances ...

1. Lazaro Borges è u polu broken

À l'Olympia in Londra, durante un saltu qualificatu di 5 metri, i Cubani anu u polu. U publicu hà a so stufa in horroru chì Lazaro fell. Fortunatamente, l'atleti hà sbarcatu nantu à a matina, è solu l'orgogliu era ferita.

2. Vincenzo Nibali era in un accidentu durante a cursa

U ciclismo hè veramente assai più periculu di quellu chì pare pare. Pruvvidendu assicurà rivali, a Nibali Italiana, hà accilata à a grandezza veloce è ùn pudianu micca impronta cù a gestione di a bicicletta. Comu u risultatu, Vincenzo hà fattu scundizà a so collarbone in dui posti è, sicuru, arrivau a pista.

3. Trauma olimpicu di Samir Aita

Se vulete dà u zitellu à u gimone, lettu prima a storia di Samir. L'atleta francese successivamente dopu sfondate dopu à fà l'esercitu è ​​spalleció a so vede in dui posti. A causa di a ferita, parte di u ramu disturbatu è unnaturally pinnuta in l'aria. A vista di un capu, hà cunfittatu ancu sportelli cresciuti.

4. Accident Annemik Van Vlüten

Accelerate, u ciclista holandese hà brusgiatu è cascò fora di u vechju. Annemik rumpia a so fàccia, hà cunuscinu u trè fracture da a spina. Videndu l'accidentu, a mamma di a sportista pensava chì a so figliola avia morse. Fortunatamente, Annemik hà surviviu.

5. Injury di u collu di Ellie Downey

À l'età di 17 anni, Ellie anu arrivatu altitudine considerable in gimnastica. À l'Olympia in Rio, hà urdinatu di cunferma i so cumpetenze. Ma ci era un disastru. Senza calculà a so forza, Downey ùn pudia micca cumprà l'esercitu è ​​hà sbarcatu in a so testa. L'atleti pruvò riunirà forza è cuntinueghja a realizazione, ma à a fine hà avutu circà l'aiutu di i medichi.

6. Janos Baranyai è a barbara eretta

Raising pesi grossi hè spumante di diversi prublemi. À l'Olimpu Ungheria durante u sceccu di a cumpetizione jumpò da a cumunione. Comu u risultatu, Janos abbandunò u baru è cascò. Fortunatamente, l'atleta ùn hà micca ricevutu a frattura.

7. Injury per Nancy Kerrigan

L'articuli di skoperta Nancy Kerrigan è Tonya Harding eranu i principali rivali. Per ance u rivali, Harding hà decisu d'andà à u crime. U so ex-maritu hà pigliatu i persone chì vanu à Nancy è spallevanu u ghjinochju. L'atleta ùn pudia micca continuà a cuncurrenza, ma à l'Olympia prussimi Kerrigan hà guadagnatu una medaglia di l'argento, è Tonya hà solu u 8 u postu.

8. A cascata di u Sae Je Heck bar

L'atleta oghje l'oru in Pekín è in l'Olimpiadi in Londra, volia ripetiri u successu. Ma, sfurtunatamenti, hà ripetitu l'esperienza di Janos Baranyai - dislocated u coddu è hà livatu un barbell di 170 chilò.

9. Lesporà per Kristen Maloney

Per l'Olimpiadi 2000, a gimnastia righjistà cù una temperatura danucata per una perna è un bracciu operatu. Di sicuru, duranti i speechesi di i feriti ùn guarì micca, ma a condicioni di Kristen s'agortu. Per quessa, Maloney solu minà a so pira più in i rotondoni di qualificazione è abbandunò a carriera.

10. U fallimentu di Derek Redmond

Piste è campu atleta Derek Redmond hà t'hà amparatu u megliu tempu in semi finali è puderanu sustene u goldu di a cuncurrenza. Ma u momentu più crucifissu avia un musculonu. Videndu chì l'atleta hè limping, i medichi vulianu aiutallu, ma Derek hà fattu fericcio è seguitanu a cursa nantu à pedi. In un mumentu, u so babbu hè vicinu à aiutà. Aiutò chì Redmond hà sceltu à a riva di u ghjornu, ma l'atleti hà fattu l'ultimu ultimu movimentu.

11. Aquilion tendinus lesion de Liu Xiang

Questu hè unu di l'atleti famosi più famusi di a Cina. È puderia riesce evenà più grande, ùn micca cusì u so tendinu à i Jochi Ulìmpici in Peking in u 2008.

12. A Fall of Dan è di Hao Zhang

Per annunzià u paraghju russa, i pattinatori da figura di a Cina deciseru di realizà un trucu assai complicatu. In u primu elementu, u tributu cascò assai forte è chjappà i ghjinochji. In un modu bonu, u discorsu chinoisu era supposedu culminate quì, ma i ghjudizii pirmettenu à u Zhang per rinvià u prugramma, è i sociiani sò stati erume, mostranu a reale.

13. Injury of ankle Kerry Straight

À l'Olimpiadi in Atlanta in u 1996, Kerry Straight spalleia dui ligamenti è sprained his ankle, ma ella ùn abbandunà micca a razza. Avè coped with the pain, l'esportista finita u prugramma è hà guadagnatu assai punti per a medalita d'oru di u gruppu americanu.

14. Mantoe Mitchell rumpia a so vigna in Londra

Ancu quandu i so ossi fuscula rassicò, l'atleta cuntinuava a curriri. A forza di forza di Manteo hà datu a forza di l'equipaggiu è aiutau a guadagnà una medaglia di u plata.

15. U terribili traumu di Paul George

U scossu di basca scurdate senza successu dopu à u saltu, è a so ghjaghjella in a zona di spina fugliate hà fattu a mità.

16. Klyushka hà voltu à a testa di Katie Glynn

U bastone chì vola à a testa hè l'ultimu chì u vignaghjolu di i sballate voli vede. Ma hè esattamente ciò chì Katie Glynn anu vistu in l'Olimpiadi di Londra. Cù un capu sanguinatu, ella cascò nantu à u campu, ma dopu à u vistimentu, volta in a lotta.

17. Incident with John Selski

L'sportista hè statu cutatu da u cadutu cù u so caduto ati. U sangue anu inundatu cù a pista sana. Fortunatamente, chì l'arteria hè micca toccu, mancu Jean avia d'impone 60 stita.

18. La vaga di Mariela Scarone

A faccia di Mariela hè ancu cagione sottu à u bastone d'ielli. Tuttu tuttu successi rapidamenti è sanguinanti.

19. Greg Luganis feriu a so testa

Duranti l'ammirazione, Greg hà patitu una ferita di rasu. L'sportista avia da impone 9 cundizzioni. A cicculata di sta Olimpiada di Luganis si manteneva sempri.

20. Injury Talgata Ilyasova

In u 2004, u lugizianu vinni obligatu à fretu a cumpetizione per una spina. Doppu un rollu impurtatu Talgat cun gioia tornu à l'Olimpiadi in u 2016, ma quì hè statu per settimana. Durante a prima battaglia, hà dislocatu severu u coddu. Dopu questu, l'atleta decide di ritirata.

21. A cascata in Olimpichi di Sydney

U ginnastru Unghju hà realizatu u prugramma tutale, ma nantu à l'ultimu exercitu, ella cascò è falò nantu à a matta. U traumu era cusì forte chì u core di Adrienne hà ancu firmatu durante 30 seconde.

22. Injury di Andreas Toba durante una bella performance

Duranti a prima attività, Toba hà patatu danni à u ligamenti cruciate. Ùn puderia micca esse da l'arena in modu indipendenti. Ma un pocu dopu, riunite cù u spiritu, Andreas hà tornatu à u prugettu è hà fattu esse megliu chì tutti i so cumpagni di teammata.

23. A bar cariu di Andranik Karapetyan

A manera chì l'aiutu di u coddu di u sportista armenianu hà fattu scumetta quandu pruvatu di risaltà 195 kg fù intesu ancu da i spettaturi chì osservàvanu a broadcast live.

24. Sangue in l'acqua è Trauma di l'Erwin Zador

L'sportista hà rializatu un colpu da u cuntrattu russu. Per via di disseczione, tuttu u gruppu si vireghjenu vini. Ci hè cunvulsione chì in questa lotta cun un score de 4 - 0, Ungheria vinciu.

25. Fatal performance di Nodar Kumaritashvili

U sleightman caderu in un stretchu difficiulmente di a strada, hè stata in un polu di l'azzaru è mortu quasi istantutu. Ancu parechji pinzellati chì u disignu sportiu vinni dissenu assai inseguro, in cunclusioni, l'esperti insignate chì Nodar fu ammazzatu perchè u so sbagghiu.