Warm-up for spleen

Twine - un esercitu chì dumandate i musculi cunghjini è stinati. Se tu facite senza furmazione, puderete ferite a ferite. U calore per u spini ùn deve esse micca longu è si basta à spende solu 15 minuti. I sperienti ricerete esse realizati eserciziunamenti no solamente per calà l'mossi chì intervene in u furmatu, ma ancu attente à a spalle è à e altre parte di u corpu.

Articulation davanti à u focu

Unu di i cumpunenti più impurtanti di a furmazione prima di a furmazione, cum'è i ghjunti deve esse stimati è stirminiati. Eserciti sò assai semprici è sò cunnisciutu da e lezioni di l'educazione fìsica.

  1. Per ghjustu di u collu, facenu turni i raszii è rotazioni è inclini in distinti direzzione.
  2. A rinfriscatura di e ghjunghje in e mani significa a realizazione di movimenti rotacionale in l'area di i maghi, u coddu è in i spalle. Hè impurtante chì i vostri mani sò stesi e tene.
  3. Hè necessariu di stretchì a bassa vultata, per quale aduprà e piani, è ancu a rotazione di u corpu è a pelvis.
  4. Scuprite u cumuzioni cum'è nantu à i splei, stà cun i pede. Fate a rotazione di u pede, è da a ghjente ciacca à u ghjinochju è a còscia.

Tutti l'eserciti necessanu di passà 5-7 minuti.

Cumu caliu à i musculi prima di stende nantu à u spice?

A carica principale hè stata diretta à i musculi di e gambi. Per a furmazione a casa, saltà hè l'ideal. Accumenza cù i muvimenti picculi è frequenti, è da vale a pena fericci un pocu saltu altu, mentre chì s'imbruta à i patchetti brutti, afficciati à i ghjinochji. Dopu capu hè cunsigliatu per fà circa 10 squatchi stritti clàssici, è da "plie". Hè impurtante seguità a tecnica di l'esercitu.

U calduzzu per u spìritu hè finitu, è pudete pruduce à stese. Cunsigliate l'eserciti basi utilizati per questu scopu:

  1. A Butterfly . Posa à u pianoforte, fate i vostri ghjinochje, si sparghje è si uniscenu i pedichi di l'altri. Mantene a to back straight, è i vostri ghjinochji apuntanu finu à u pianoforte. Move i so ghjà sti vini, chì s'assumiglia à u muvimentu di l'alti di a farfalla. Repetite tutte per 2 minuti, è poi, impetu maghju, pruvatu di tuccà i vostri mani finu à u massimu.
  2. Chjesa dritta . Una volta à pusà nantu à u pavone, stenderà e tene à i peri, senza abbassiziu in i ghjinochji. Mantene a vostra spedizione, inturnibile, lampendu in i peri. E mani ti bisogna attirà di reachu i pedi. U scopu di l' esercitu hè di mette u stomacu è a testa in i so peri. Hè impurtante ùn micca dàchanu e so grazzu è torni.