U Jardin Botanicu (Oslo)


A natura è paisaghji di Norvegia sò i so ricchezza principali. Malgradu à l'altu livellu di sviluppu ndustriali in u paese, ancu più di un terzu di u so territoriu hè cupartu da i bogai riali. A legislazione ambientale hè quella u più impurtante. E induve u primu Jardinu Botanicu di u paese hè in a so capitale - Oslo .

Infurmazioni ghjugna

U giardinu botanicu più anticu in Norvegia hè situatu in Oslo, in a parti orientale, in u territoriu di 6 ettari. Questu hè un tipu di bella è accessibile per tutti l'oasi verdi in u mità di a metropole. Fundatu à u principiu di u seculu XIX, hè sempre incredibile bello è populari cun i citadini è i turisti oghje.

I primi specimens di e piante in u parcu appareru in u 1814. A quelli tempi in Norvegiana ci era un interessu particulari à a botanica, a cultura è l'agricultura agraria. U Giardinu Botanicu in Oslo hè sopravutu da l'Università di a capitale, chì resolvii ogni scopu scientificu è organizzativu. U territoriu di u giardinu appartene à e pussidenzi di u Museu di Storia Naturale.

U paisaghju di u parcu hè multidivisione, chì si fa caminariate ancu più bella. In u giardinu Ci hè una stagione artighjanali è una cascata, è in tutti i lenzi di fiori di formi interessanti è culori sò installati. Millione di i turisti di tuttu u mondu visitanu questu oasi annu annantu à a capitale noruega.

Ciò chì vede?

A cullezione di i piante representati in u Giardinu Botanicu di Oslo suprana oghje 7,500 spezie è si sviluppa annu. In i figuri hè di circa 35 000 còpia di e variite, raru è insituali: fiori, arburi, arbusti, musgos è micca solu. Esibizioni periurnichi sò tenuti in u Jardinu Botanicu, incl. à a zoologia è a geulugia.

U territoriu di l'ortu hè divisu in diversi zoni tematichi:

E i più amati di i turisti sò tali zoni:

  1. Arboretum. U più grande territoriu hè assignatu à una cullizzioni di 1800 arburi piantati cum'è a classificazione scientifica. Molti sò elli sò longu fugli alessandro. U più anticu hè una castagna equina: hà crisciutu nantu à questu locu ancu prima di a custruzzione di u mannatu è u Garden Botanicu.
  2. "Giardinu di l'avutri". A zona più grande hè risirvata per i pianti medicinali, induve scritte varieghja, inclusi riunioni verificatu per e bisognu di a medicina moderna. Eccu, hè ancu equipatu cun un giardinu anticu. L'idea di questu chjellu hè di cullizzioni di e cose antica stilata chì ùn sò longu micca trova in mudie è estate.
  3. Greenhouses. Tutti i pianti miridiunali sò stati in i serdi induve sò disposti con differenzi climatichi. Avete l'uppurtunità di visità l'isuli veri di u Meditirraniu, deserti o muntagni di muntagna, vede una cullizzioni di orquídei rari o a più rarissima colecca di violettes africani. U più famosa hè l'inguernu cù l'Amazoni di l'acqua d'acqua già.
  4. "Oslo Montagne". L'elementu più impurtante di a ristorante vegetale Norvegese cunzidiremisu pianti da a costa di i fiordo. Quì pudete truvà e piantinu unpretentiosu da e rigioni muntagnosa di u Norvegia. Oghje, 4 spezii in a fauna salvatica sò quasi impussibili di scuntrà.

In ghjiru à l'ortu hè un museu d'istoria naturale, musei geològichi è zoologichi, chì sò ancu accessibili per i visitori. In u centru di u Jardinu Botanicu hè una cafe.

Cumu fà à u Giardinu Botanicu in Oslo?

Per arrivà à u Giardinu Botanicu di Oslo hè più convenientatu cù metro, avete bisognu di una stazione Tøyen. Utilizendu u trasportu terrestre, puderà andà à u giardinu cù l'autobusru n ° 20 à a stalla di Munch-museet o à l'bus numero 31 è u tramu nicu 17 à a strada Lakkegata skole.

U Giardinu Botanicu hè apertu à i visitori di u mezu di maghju à nuvembre nantu à i ghjorni di sebatte 7:00 a 21:00, u sabbatu è dumeniche da 10:00 a 21:00. In l 'inguernu, in ghjorni di sepi da 7:00 a 17:00, è in ghjornu di findi 10:00 a 17:00. L'ingressu à u Jardinu Botanicu in Oslo hè liberu per tutti.