Vacanze in Armenia

Situatu à u nord-est parti di a terra ucraina Armenia, Armenia hè unu di i paesi più antichi in u mondu. Dunque, amatori di a storia diventeranu un piacè di visità stu paese. Numerosa mirage armenia sò cuncentrazione in a vicinanza di a so capitale - Erevan. In ogni casu, ancu in u locu più remoto di u paese, pudete vedere un bonu monumentu di l'antichità.

In Armenia, pudete visità migliori di attraversu , ma puderete fà vene à a montagne sacra Ararat. Questa muntagna inusualmente bella hè un simbulu di a patria per l'armeni, anchi s'ellu si trova in u territoriu di un paisanu vicinu.

Resorts in Armenia

U clima di a parti sur di Armênia hè sottutupicu. U restu di u paese si trova in a regione di u clima cuntenentale di u cuntenente di u montesi cun u invernu friddu è u caldu caldu. A staghjone turistica in Armenia dura alla l'annata. Autunno è primavera sò l'ora più cómoda di travagliu è excursions. In l 'invernu, da nuvembre à aprile à u aprili - u tempu ghjornu per una festa di schernu in Armenia. Per i risichi in a muntagna, di lugliu è d'aostu sò più adattati. Ancu Armenia ùn ùn hà micca a so propiu prucessu à u mare, però, u tempu in ghjugnu-settembre pò esse usatu perfetta per un spiagge di vacanze à u lavu Sevan in Armenia.

Sevan hè u lagu più beddu in Armenia. Parechji hotel, hotel, campi turisti per tutti i gustati è opportunità finanziarii sò stati construiti nantu à a so costa. L'ambienti di Sevan sò i steppi muntagnoli, chì sviluppanu gradualmenti in pratos alpi. In sopra i piani sò i boscalli, è e cime di e muntagna chì circundanu u lavu sò cuparti da i capelli di neve. L'acqua più pura in Sevan hè di un culore straordiale blu è azur. In l 'estiu caliu à u 24 ° С.

A cità turistiche di Dilijan hè famosa per u so aria curpica i conifera. Ùn hè bisognu di una ragiunata ch'ella hè chjamata a Suviética Armeniana - e persone cù malatii di e vini respiratori superiè stanu quì. Ci hè criatu un famosu balneologicu è muntagnolu cù u listessu nome, chì si trova in un grande Parc National.

Un altru cità turisticu - Jermuk - hè circundatu di gorges fondi è i cateni muntosi. L'acqua minerale, chì hè stata minatu quì, hà un altu cuntenutu di elementi traccia è hà un effettu curativo in u corpu umanu.

Fans di passimitati attiva pò sceglie chjelu l'Armenia per u restu. E numerosi rotuli di cavalli è per i piazzi, scalculate, rafting à longu i fiumi veloci di a muntagna sò urganizzati quì. I fancianti di a pesca è a caccia anu ancu questu siti. Quelli chì sò intantu à speleologu pudete fà sottuviani à caves è fascinanti espunziali di l'alpinismo.

In u famosu cumunità armenia di Tsaghkadzor per i entusià di sporti invernali sò esse scuperte ski trails.

Quandu a planificà una festa cù i zitelli in Armenia, piglià un viaghju à Yerevan . U zitellu sò interessate di visità u zoologique, viaghjate nantu à a strada di u zitellu, chì ghjè dispostu in una bella gola vicinu à u fiume Hrazdan. In u centru di Erebu hè un esotariu unicu, in quale pudete furnisce in una tortuga giantina, impruvisa una llama o nutra un pappagallo aru. Tutti l'animali è i zitelli anu interessatu di admirar the beautiful Singing Fountains.

E, sicuru, ripusendu in una di e capitali più velli di vignaghjoli, ogni turistu deve pruvà definitivu i vini unichi d'Armenia. A raghja crescita in questi cundizioni climatichi fòrdendu sò assai dolci, perchè i vini facianu da averanu esse unicu. U vinu light, noce moscata, portu, Madera, cognac armenianu sò includeu in a cullizzioni mundiale di vini.

A cucina armenia hè reverendu da i gastrunci in tutta u mondu. In ogni uttellu, barra, cunfessiunanti cafe di u paese si tratta cù certi tradiziunali di shish kebab, kutap cun lavash o matnakasha.