Teori psicologichi di personalità

I teorizzioni psicologichi di personalità si unifiche in suli propiu scientificu, quantu à a natura di u sviluppu umanu, è u so meccanisimu. Gratu à elli si ponu esse possibbi previsti u cumpurtamentu futuru di ogni individuu.

I rispundenu e seguenti pregunta:

  1. Chì ci hè a libertazione volitiva? In quale periodu hè a manifestazione massima di u sviluppu persunale?
  2. I prucessi cuscioti o incunsciuti ghjucanu un rolu impurtante in a struttura psicologica di tutti?
  3. Hè u scopu di u mondu internu o micca?

Teori psicologichi basiunità di a pirsunalità

Teoria psiculodemica di Freud. Sicondu l'ellu, nimu hà u prucessu liberu. U cumpurtamentu hè predeterminatu da l'anghjulati è i desideri sessuale ("id"). Pensei di personalità ùn sò micca obettivi. Sò l'oji di a cuscenza è solu per i sogni, l'ipnosi, u slip, pudemu vede u veru fede.

U discìpulu di Freud, G. Jung, palesa una teoria analitica, sicondu a qualità di vita, capacità chì avemu ricevutu da a memoria genetica, quella hè di l'ancestrali. A pirsunalità hè duminata da l'inconsciente.

I tzii psicologichi basi di u sviluppu di personalità inclui l'ipistesi humanistic. Sicondu i sapè di K. Rogers, a persone cede di sviluppà quandu si ferma u so travagliu prufessiunale. Ogni persone hà u potenziale chì ellu devela tutta a so vita. Questu avete da aiutà à diventà quellu chì maximizeghja i capacità disponible è i talent.

A teintesia Cognitive hè stata avvicina da J. Kelly. Era di l'opinioni chì solu per mezu à u so ambientu una persona hè capaci di sviluppà. U so cumpurtamentu hè influinzatu da i so dati intellettuale.

A teisterni psicologichi muderni di a persunità portanu povedenicheskuyu. In persona, ùn ci hè nè infurmazione genetica è psicologicamente eredita. I so prupietà sò furmatu nantu à a basa di e cumpetenze suciale, riflessioni tipificanti di cumportamentu.