Kuksu - a ricetta

Kuksu - un pianu di cucina coreana (quarchi in l'espazio post-sovieticu Ciorienti dici "kuksi"). Kuksu hè un noodle, ancu dinò una varietà di sopopi u snacks tradiziunali corsi in Corsica. I paisani chì viviranu in a regione Asia-Pacificu accuminciavanu à preparalli noodle di varii tipi circa 6 000 - 5.000 aC. Avà, u kuku hè fatta di diversi prudutti: triacca, risu, tridu, maize, patate è parechji altri prudutti. A forma di u kuksu pò esse assai diffirenti, è dinò l'abbitanti tipi europei di pasta.

Diciami cumu è cù ciò chì pudete puru cocilu.

Una ricetta universale per a coccia noodle kuks coreali in casa

Hè necessariu di mischjà una muntagna densa da a farina di ogni cereale (triglio, triglete, risu, granu) o una misura di parechji tipi di farina incù l'aghjunghje l'acqua è, se vulete, ova (questu feranu a massa). A cumpusizioni di u kuksu pò ancu cumprà diverse tipi di fèidu naturale, purcelli di patata o una massa di pearu da fasgioli cotti. Pudete puru ingressà a cumuzzioni di u verdura fresca di zucchlii è spizziali, ancu per i tradenze culinarii cungani, sti tecniche sò atipichi. A pasta si trova nantu à u 20-30 minuti, pudemu esce stallate da e so capelli è tagliate cù un cuteddu in tale manera chì i prudutti di a formule chjamata hè stata ottenuta (allura u coccuperu pò esse stufa o utilizzatu micca immedaneamente, ma secca nantu à una spugna, è guardatu in un casu di cartuni) .

Cogliu ogni tipu di coccu per separat. Pudemu i fettucche in un cuntainer cù l'acqua fogera, fatevi cocchji, à volte oghjocamane, finu à chì flutterna, poi poverà in un tazza di acqua fredda è d'aspittà, finu à chì i foglie di casa tombinu, apague u focu, fate l'acqua, se vulete, pudete lavà.

I fettuccati cocinati pò esse servuti in a forma d'una guarnitura in un secunnu pezzu calori o fretu o in sopatimi fatti da u caldo, carne, pesce, verdura, funghi è frutti di mare. Di sicuru, tutti i platti coreani sò guadagnati.

Kuksu zucchero coreanu di carne è legumi

Ingredients:

Preparazione

Cumpulete solu per separà (avemu u 3 cumpunenti principali: carne, furia è fugliale).

Carni cutturati in tagliati, cuttati, cibo cù cipolla è spezia unificata in caldo (benzina tintu). Intrì una foglia di i biancu è a battagghia, poi scumpressate a carne è filtre in u calchinu (più dispunibule in un altru pane ne).

In una padedda, cipolle di salami è carotta in u focu medium-high heat in sesame. Agghicamu col è chjucpiutu inghjustu tuttu, staticzendu. Reduze u focu, fate un calottu è coguanu cù l'aghjuntu di spezii per 8-15 minuti. L'abbandunò sottu a tapa.

Fate u calzu puro à foglie è fate e fettucalli. Chjaru finu à chì stalpellava è per altru 5-8 minuti, stirring.

Portonu in e tazzi una piccula carne, vegetale stewed, tagliatelle è coglie un ciumi in u quale era stufa o un caldo di carne pura (hè necessariu di parte di elle in anticipu, o da coccu in fiancu l'acqua).

A staghjone cun a salsa di soia, sprinkle cù l'arghjintinu piccu è l'agliu. Pudete aghjunghje i sardi. Servimos una culletta cerale cun un manicu corpu per ogni tazza di sopa (sò manghjati in l'Asia di l'Orient Asiaticu). Ancu serve è sticks. Spoon un caldo, carni, fideo è verdura - paleti. Pudete sirve un pappelmo di sopra com un aperitif prima di a sopa. Emu manghjaraghju, gusti è ùn ne scurdate di forte forte cù piacè, affirmannu cusì a nostra admirazione per i talenti culinari di u coccu (in Corea hè cusì cusitu).