Costume di cazzo francese

U studiu di a cultura di i paesi è l'epopea diffeci hè una furmazioni interessanti è fascinante. Hè cugnumatu chì i vestiti tradiziunali pò cuntu assai di u paese è di i costi. Quale hè chì ùn importa ciò ch'è sapemu, chì in ogni momentu e femine gustu à dress up è di decorar e so robba in una manera originale. Per quessa, ogni paese dispune u so propiu costume, chì trasmette u spiritu è ​​e tradizione di i so citadini.

Costume di cazzo francese

U costume nazionale di a donna di a Francia custituiscenu una larga falda à u mità di u fangu, decorata cù diversi pleitci è frills, è cù chjucchetti incù mangiare longu fissati à a porta. Elementu necessariu - mandibula di lume, ligeramente più curtu cà a fugliore. Nantu à e spalle, pudete tene un pappu o un pannu, affascinanti fini in fronte. Un capu tradiziunale hè un capu, in cima di u quale pudete mette un caprettu o pane.

U roba campagnola hè stata fatta principalmente di tessili grisici, marroni o bianchi. L'elite francese preferite à furnisce blu, rosso, lilliè, è ancu vistimenti neri.

Storia di u costume francese

I fonti principali di u costume di a famiglia francesa sviluppata in u seculu XVII. In quelli campagni vittinu vistimenti di u tela è di u tela. Camini è ghjunti sò stati fora di u tile cù l'aghjunta di u filatu di cuttuni.

Dopu à a Grande Rivoluzione Francese, i vestiti fistivi aparevanu, chì diffirìanu à l'stile di e provinces. E donne Bretone anu introduttu i tatuaggi di ramu, corpi e corpi. Un caratteristiche distinti di u flamanu era un chjuche cuntracatu cù un fringe. I catalani avianu manghjioni tradiziunali in i vestiti tradiziunali - erani delicatici puseri di u codice à u putumu, anu preferitu ancu di culori brillanti è culori.