Eritema multiforme

L'erythema multiforme hè una malatia allergique di a pelle è a mucosa, chì pò esse di u corpu. A causa di a so prisenza ùn hè statu ancu ardicchitu. Ma i medichi sapemu esattamente ciò chì sò i signali distintivi di a malatia è cumu di ridivà di a malatia.

Sintomi di eritema antidimudiu esudutti

L'erythema exudative polimorfique pò esse in i ghjovani, in quantu in persona di età medievale. Pudete sviluppà contru u sfondate di una malatia infuzionaria è com'è una reazione à certi medicazione.

I sintomi di l'erythema multiforme pò esse siguenti:

In u cursu agutu di a malatia, ci sò sbuchuli cù u fluidu di tissuti, chì puderanu sussurraru è in u so locu sò chjosi di saldatura.

Cù lezzione di a mucosa orali, i leszii penziuli ponu esse in a parti interna di e vache, palatu, labbra. À u principiu, pareanu un puntu rougesu, è dui ghjorni dopu una forma di burbuila, chì prestu prestda è fede da l'erozione. In certi casi, stu prucessu hè cusì doloroso chì una persona ùn pò mancu ùn beie o manghja.

A maiò spessu, sta maladugia si manifesta in u periudu di u dicembre.

Trattamentu di l'erythema multiforme

Appuntamentu una qualità è trattamentu efficace solu serà pussutu à un espertu dopu esaminà l'estensione di a ferite, è ancu nantu à a basa di a freccia di rennighjine. Cusì, per esempiu, cun raccogliosa frequenza è l'apparizione di l'area necroticu, hè cunsigliata una injezione unica di 2 ml di Diprospan.

Sì a malatìa havi una forma tossica allergique, pudete appuntamentu enterosorbenti, diuritiichi è bè dapoi. Cù sta maladie, i seguenti dessintizazioni sò cunsiglieri:

In juncu cù e medicazione i medicini internamente prescribed and applications of antibiotic, as well as antiseptic and corticosteroid ointments with trioxazine and dermazolin.

Se l'erbaccia hè furmatu nantu à a mucosa da a bocca, poi arringe cù decurativi mediali. Pò esse fatte da such herbes as:

Un efectu curativi bè bè hè pussessu di l'oliu d'aranciu marinu, chì pò esse usatu in a forma di applicazioni nantu à e spazi affettati.