Chì ci hè bonu per jam di dandelions?

Oghje, pochi pirsuni si sorprendenu da una pianta cum'è u dentale, perchè cresce in ogni postu.

Se parlemu di i benefizii di sta pianta, pudemu dì chì hè in ogni parte di questu. In a medicina tradiziunale, è ancu in a cucina, zucchini, foglie è rootlets di danno di lignos sò spessu usati. Eccu i caldi è i tintura sò fatta, i zucchetti è l'insalate sò stati preparati. È da i ciuri di un cipolle, avete un vinu genuinu è un cunfettu assai utile.

Chì ci hè bonu per jam di dandelions?

In i fiori di sta pianta cuntenenu sustegenu utile, chì sò cunservati quandu u cunfettu di cucina. I conserve di u poulpe sò assai utili per l'osci è u fegato. Si mangiu, aiuta per perdiri u pesu eccessivu. A marmitta cuntene antioxidanti, chì sguassate e toxine da u corpu. Hè spessu usatu in a lotta cù ictericia, anemia di iperturiu, è ancu per a prevenzione di u cancer.

Propizziunzi utili di jam di fiori di pioggia:

  1. Ajusta a restaurà canti di u fianu.
  2. U jam di lumi è affettanu influenza bellu è a vini urinarii.
  3. Quandu si aghjunta à u tè verde, cunfruntassi parechji proprietà: cholagogue, tonic, anti-inflammatory.

Inoltre di e pruprietà ùtule, i jamni da u dentru ci pudete ancu causà periculu per a salute umana, chì u dente leone cuntene una quantità di qualità specìpuli, deve esse appiicatu assai cun cura per quelli chì anu ulcere o gastritis. Hè ancu preoccupatu, hè l'usu di u jam di lumi in l'stagnazioni di a via biliarsa. Se u dosage hè incorrecte, pò esse un risicu chì u vòmitu è ​​a diarrea sò cuminciati.

Hè assai populari è cunfettu di i bianchi à u limonu, perchè cuntene una quantità di pruprietà utili. Aduprate e vantaghji di u dentimentu digià suficientemente bè, ma se sferisce u marmellate è aghjunghje un limonu, serà più valenu. U limone cuntene assai pectin è di fibra, cusì aiutanu à causà un forte laxative effect e ridivanu di stinimentu.

Per fà sta dumanda 420 grammi di fiori di dente di lignu ci ne necessani, chì sò spressi in 1 litru di acqua, u limonu hè aghjuntu, cutatu in pezzi è incaricata per una ora e meza. Dopu avè rinfriscatu, abbandunate a notte. U ghjornu dopu, strain e spiegà i petali, chì scumpressate. Agghiunce u limonu , u zuccheru è u coccu cocchi finu à grassu. Fattu!

A malatia di i bianchi à u limone pò ancu esse dati à i zitelli, ma in quantità chì ci anu.