Cù quantu di coccia di vitedda?

Tuttu a quantunità hà cunnisciutu assai di e beni benifichi di a vitedda. A carri in caravane cù a carne hè più dulce è duce, postu chì u so funziunalità distintiva hè di u ghjovanu animali. Ma, cum'è qualsiasi altru pruduttu, a viteddia precisa un appruvamentu propiu à coccia. Oghje in u nostru materialu avemu dettu qualcume di coccu di viteddu cusì, per ciò chì hè moltu è quantu longu durà.

Cù quantu di cocculari filettene di viteddu per un zitellu?

A vitedaccia hè esattamente u pruduttu chì i genitori, cù u cunigliu è u pavone, prefendu i parenti per elettu carne per a nutrimenta di i zitelli. Questu hè facilitatu micca solu da i prughjetta dietetichi è nutrizionale di a vitedda, ma ancu per u so gustu richente. Ma cumu per cuglià a carne cum'è un zitellu per avè u risultatu perfetta è mantene a so utilità?

Per a menzione di u zitellu sceglie, com'è regula, u cuteddu di viteddu, chì hè struitu assai più veloce da a carne da una parte di a carcassa. U pruduttu deve esse tagliatu in pezzi chjusi in tutte e fibres, hà cambiatu in acqua di ferrara è dopu a boiling boiling a boiling moderate durante quaranta à cinquanta minuti. Per separà, avemu nutatu chì l'acqua ùn deve solamente cogliu un pocu, ma a carne ùn deve micca fluttu. Cusì, tutte e pruprietà di u pruduttu sò manteni finu à u massimu.

Quandu si cena una spatula di viteddu o altra parte di a carcassa, perchè a carne di diventà brutta, duvete circa una ora.

Cù quantu di coglie a viticultura tela di sopova?

Per fà sopop, com'è regula, l'usu di viteddu nantu à l'ossu. Da questa carne, aghjunghjite u caldo più duru è, per cunsiderate, u gustu excelente di u ready-made dish. Per un risultatu ideale, in questu casu, a carne si deve esse tombata, ma si deve esse divisa in tori, è deve esse diluita quandu hà righjuntu u gradu di dulcezza necessariu.

Dopu à quandu u ghjovanu era l'animali in l'ora di u sacrificadoru, dura una ora è menzu per preparà a so carne nantu à l'ossu. Se u feste sceltu cuntene assai tendini, hè megliu per prolongà u tempu di coccia à dui ore.

Puntegà ancu a vostra attenzione à u fattu chì quandu si vite in vitedda di sopa, insalata o menu di i zitelli, solu deve esse minatu per deci à quindici minuti prima di fine di u prucessu. In ogni casu, a carne si deve ghjustu annantu à l'acqua di fogghiu è davanti à rivoluzione, ùn cose micca tapa. Coperta u vasu avissimu solu dopu chì tutte e scuma hè statu recullatu è u focu hè stallatu per mantene una carne di languide dèvule in u caldu.