Casa di l'Indipendenza


A Casa di l'Independenza hè a casa più antica d' Asuncion . Hè struitu in u 1772 per u colunista Antonio Martinez Saens. I so figlioli, chì a casa eredita, eranu participanti in una cuspirazione per rimbarsà u guvernatore spagnolu Velasco, è i conspiraturi spessu coglienze in a so casa.

Da quì sò cullucati à u guvernatore per prisintà cun ultimatum, è era quì in u maggiu 1811 chì a Dichjarazione di l'Independenza di u Paraguay era proclamata, chì deti à a casa u so nome.

U museu

Oghje, a Casa de la Indépencia hè casa di un museu chì l'esposizione hè dedicata à a lotta per l'indipendenza di Paraguay da a dominazione spagnola è i so figuri principali.

A casa cunsistenti di cinque chambres: un studiu, un comedor, un stale, una sala di vita è un oratoriu - una sala di preghiera. I salotti sò stallati vicinu à u patio - un attributu di permanenza di l'architetti coloniali. In l'Uffiziu sò i ducumenti impurtanti di i tempi di a lotta per l'indipendenza di l'statu. Eccu avà vede u tavulu chì appartine à Fernando de la Mora, è ancu parechji pitture, nclusa a tela di Jaime Béstard, raffinendu a presentazione di un ultimatum à u guvernatore Velasco.

In u mengianu, un inizioggiu tipicu di l'era coloniali hè creatu. Ci sò un mubilitariu originale è l'articuli di i cuncipiti, include u sable di Fulgencio Jegrass. In lu mengianu hè un ritrattu di Dr. Gaspar Rodriguez de France.

In u salottu pudete vedere un stufa crystaline stella bella, un mobili in Francia fubbe in 1830, braziers di bronze è e carvings di temi religiosi temuti in i travaglii di l'ordine Franciscana è di u Jesu. I mura sò imbruttati cù ritratti di Pedro Juan Caballero è Fulgencio Jegrass.

U lettu è a cammisa bordada in l'utensili appartinia à Fernando de la Mora; Ritrattu di un eroi naziunali attaccatu à u muru. Inoltre, ci hè una curiosa "catedra di salute", un genoflexu è altri temi. In l'oratoriu pudete vede una varietà d'objectu religiosa è un ritrattu di u sacerdotu Francisco Javier Bogarin.

Cortile, alley

U corridor, imbruttatu cù u panificazione di legno intagliata, porta à u parcu, in u muru di quale pudete vede un murali chì rendi a Dettazione di l'Independenza di u Paraguay è u primu cappotto di armi di l'statu. Sottu i frescheghju ci hè un tempu di solitu da a missione Jesuita di Santa Rosa .

In a corner of the courtyard is the grave of one of the founders of Paraguay, Juan Batista Rivarola Matto. I so restumi eranu trasportati quì da u cimiteru di Barreo Grande.

Da a casa puderete andà in un picculu carrughju, chì ancu hà ghjucatu un rolu storicu impurtante. Sicondu l'ellu, i conspiraturi andonu in u palazzu di u guvernatore per rinuncinu. Sicondu ellu, unu d'elli, Juan Maria de Lara, andò à a catedrale per dumandà à i sacrificadori, cù l'aiutu di u campanile, per informà à e persone chì u paese guadagnau l'indipendenza.

Opposite a casa, per a stela, hè a sala di capitale, chì hè ancu parti di u museu. L'abitazione hè in dicurazioni cù u stemma di armali di l'Spagna (cum'è questa era in u 1800), un ritrattu di u Sacru Imperu Sacru di Carlu V è parechji pitture chì dicenu à a lotta revoluzione di u Paraguay, chì hà purtatu à u ricunniscenza di a so indipendenza.

Cumu visità a Casa di l'Indipendenza?

U bastimentu hè situatu à u cantonu di i 14 stesi è u presidente Franco. Eccu u centru stòricu di a cità, è da altre attrazione di a cità pò esse ghjustu à pedi. U museu ùn travaglia micca domu, Pasqua è Natale, è u 31 di dicembre, u 1 di jinnaru è u 1 di maghju.