Un loro ondulatu hè u primu ghjornu di a casa

In i primi ghjorni in una nova casa, hè particularmente impurtante per vigilà dinò un pappagallo ondulatu , perchè u fattu chì abandunò a so ghjera, per esempiu di trasportu sussisciutu, pò esse un grandi stress per l'uccelli.

Adattazione di un loro ondulante in casa

Una volta hà purtatu u pappulatu di casa, avete bisognu di trasplantà à una nova cage . Questu averebene da fà cun cura. Ùn hè cunsigliatu di piglià l'avianu cù a manu, hè megliu per piace a caghutatura o a casella di navigazioni in una persunale è esperanu aspetà finu à l'avvicinanza. Un'altra manera: praticà a porta aperta di a caghba di u traspurtadore à a porta aperta è esce per l'uccellu per surtite. In una casageria norma, una di e cantone pò esse sfruttata, perchè u pappettu pò esse oculazione quì, perchè oghji tuttu ciò chì circundava hè pari chì era ostili.

U primu cura di u pappagallo ondulatu di u primu ghjornu in a casa inclui traccia chì a cage hè alimenta è acqua, è dinò seguità u cumpurtamentu di l'uccelli. À questu tempu, u pappagallou scurderà a casagghia, circate di truvà un modu da questu, è spessu à quellu momentu pudete escalari in ogni tipu di bottlenecks, feeders. E questu hè spartu cun traume è ancu a morte d'un pappu. Ùn fate micca assai rughjoni in l'abitazione induve a cage hè stata prima: hè megliu micca di scaccià e porte, per ùn accumendarà a musica, per ùn avè un sonu forte.

Quarantine

Sì avà avà avutu a pappaglia, u prucessu di vultà in a vostra nova casa devendia necessariamente una quaranta duva un mesi o un è u mezu, quandu l'uccelli hè siparatu da l'altri. Quarantine leva a diffusion di numerosi malatie periculi chì pò esse occulte in i loricii novi acquistati. È s'ellu averebbe pigliatu à questa regula, allora tutti l'acelli di a casa ponu infettate. Cumu a cura di i pappagalli ondulati in a quaranzana di una casa ùn hè micca fundamentale diferenze di e regule cumune per mantene i pelle. Solu hè necessariu di sceglie l'altra cambra, è micca quella chì a gabbia cù i pappagalli stà sopra, per quessa chì l'acelli ùn fate micca e fate micca fà trarnhe l'uni à l'altri.