Rita Ora, Taini Tempa è altre stele à u Tezenis è Falconeri à Verona

Doppu tanti spertevuli in u mondu di a moda è ghjustu amatori di u vistimentu novu, vistu esse show in New York è Londra, era u turnu di l'Italia. Ricertamenti, a famosa cumpagnia Calzedonia Gruppu hà prisintatu in a so sede in Verona a cullezioni d'oghje-invernu di e so marchesi Falconeri è Tezenis. Parechji celebriti vinianu à questu grandi show, è a cantante è l'attrice Rita Ora prisintò a so ricetta.

Tezenis Fashion Show

Queste colti sò stati creati nantu à a basa di l'ispirazioni chì venenu da Calzedonia Gruppi di cuncepimentu di a vita in a metropole. À una sera, a sede hè stata torna una strada di notte di una grande cità, induve u focu di luci, i manifestazioni seculari è a musica di i canzoni sona.

À questa notte, pudete vede parechje famusi famosi: cantante Taini Temp, Antonio Alizzi, Elvira T, Julian Bucholz è assai altri. In ogni casu, Rita Ora di 25 anni chì hà attraversu a maiò attenza. A zitella ùn era micca solu à u presentadore, ma hà ancu presentatu a so cullezione di a capsula chjamata RitaOraXTezenis. Serà custituitu solu 6 cose: dui mutandine, duie bras, un vestitu chjappu è u corpu. Tutti i prudutti chì u cantante creatu in u negro. U travagliu nantu à a so creazioni, Rita hà dettu:

"Dice una ispirazioni da una bella metropole. Prima di tuttu, avutu interessatu a vita di notte, i clubs più famose è a musica coolest. Pensendu à quessa robba era, aghju sempri avutu per mè: "Rita, chì vulete usà?" È cunvene per voi. Chì duvete sceglie per ogni ghjornu, è chì per un avvenimentu solenni? ".

Cumu si pensa à u disignu attuali, Ora hà fattu un mudellu per a so coleczione. Ella posa in front of the photographer, exhibiting in the best light a bra and body, panties and a robe. Puderete di sta photo sessione pò esse vistu in Internet.

Leghje ancu

Fighjendu a coletta di marca Falconeri

A trade Marchetta Falconeri, chì offra prudutti boni è moda, hè cunzidiratu unu di i migliori in Europa. U spettaculu, chì hè stata adupratu l'aprì di ghjornu, hè stata cuntrava à u sfondate di i Monti Dolomiti, è in l'ultima tappa di u spettaculu a nuvola artighjali cascata nantu à i mudelli. Clienti invitati di u spettaculu era a blogger Elena Chigareva. Dopu l'avvenimentu, hà dettu quarchi parolle di ciò chì hà vistu:

"A cullizzioni di l'oghje u tempu d'invierno 2016/2017 anch'elli sò assai lacuna. Parechje chì cose cunglite bè cù l'altri, chì ùn pò micca po capite. I culori di e cose sò vicinu à mè, risonanu cù a natura. A cullezzione fù più impressuada cù u sweater biancu volinu. Sembla cusì airy, cosy è suave chì ùn hè impositu micca chjinatu in amore.