Ricetta per tarmini Ossetici cù pezzi differenti

Se ùn avete micca pruvatu puru l'ossezzesi, seguitanu cunsigliemu di preparà stu magnificu platu cù i ricetti offerte davanti. Vi cunsigliaraghju infurmazioni nantu à a manera di facciate di pani di a cusgitura, è ancu avè da offre ricetti di tarmini ossezziani cù pezzi differenti.

Dough for Ossissies - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Un centu millilitru di acqua filtrata calenta à una calidez piacevule, ci spindimu u zuccheru, u levitu è ​​mestisce finu à chì si disolveranu. Allora aghjunghje circa cinquanta à sesimu grammi di farina è dà tempu per cumincià l'attivazione di levitu, decisive i platti cù l'opaca in un locu caldu. Dopu trent'anni minuti, quandu a massa si suttana, aghjunghjia l'acqua restante, calata, sal, sift u fette a farina di granu. Miremi una pasta ferma stampata. Mesture durante un longu tempu è cun cura per almenu 10 minuti, à a fine di u batch, aghjunghjendu oli vegetale.

Determina a pane per prufacciate in un locu calzu, chì cogliu cù un pappu per tutto dinò ora. Quandu a massa hè duplicata in grandezza, pudete aduprà a forma d'ossezzesi.

Cum'è un impegnu per tannicali ossezziani, i vegetali tradiziunali di caratteri di patate, colti è altri prudutti o di alcuna carni piccati pò aghjustà, chì pò esse suppliitu cù spezii di u vostru sceltu è gustu, è ancu aspriùtu cù grated cheese or greens.

Quì sottu offerta ricette per tesoriscentie cù l'Ossezziani cù parechje cumplimenti.

Pastedda ossezziana cù carne

Ingredients:

Preparazione

Cuttuni fini sbuchjati è alliati è aghjunghje à u rivestimentu. Avemu puru un caldo ferrie magicu, aghjunghje u salinu à u gustu, u pimentu chjuccatu è neru, savore è stitch.

A pasta hè divisa in pianti parenti per i pezzi individuali, chì, à u turnu, sò spartuti in dui parti inugidenti. Emu distribuzione u più grande di elle in una forma redonda oliosa, fosti nant'à i lati è ripone a carne picchina. Cumpresseremu cù u cundimentu più rivelatu, cunnette è ciappi l'arghjetta in culu è si tagghiau di sopra à parechji siti arbitrariamente o furmendu un patronu. Femu tutte e cose in u listessu modu.

Fate pasticci ossezzale cù carne in pre-caliu à u 195 ° in u fornu da trentacanta minuti, è poi abbastanza spuntatu di mantra è sirvutu à a table.

Torta ossezziana cù patate

Ingredients:

Preparazione

I tuberchi di patata sò puliti, crosta in parte è frittate in acqua, senza aghjunghje sal. Allora fusionate l'acqua, amassi li fugliassi di patata à u statu di patati macinati, aghjunghjenu furmagliu rossu, pezzù rossu è, se vulete, arbeji freschi di a vostra scelta è misura.

Dividemmà a pasta in parte, scoglia, deterministrà u riposu in u centru, vintendu i speddi di u saccu, stràccia è aghjunghje nantu à a pappaccia di ghjuvannata à a guardia. Dà i pasticciere in forma di un pastellu flat è aghjunghjela in un forru precuvenu per 220 gradu per vinti minuti o finu à culori rossu.