U gattu dà nascita a primu tempore - chì fà?

Sì vi vede è rimègranu chì u vostru ghjattu ci duna, ùn avete micca bisognu di tantu preoccupatu. Dà tuttu pà l'instincte maternale è naturali, ma ferme vicinu à ella, per sustene e mostra l'amuri è cura per un momentu cruciale. Sò ancu preparati per intervene si qualcosa va maltu.

Cumu aiutà à un ghjornu allora a prima volta in casa?

Quandu più di 60 ghjorni passanu da u principiu di u gravidenza , u nascitu pò principià n ogni ghjornu. Perchè, se possu, ùn lasciarà micca solu durante longa, mette in un cumbinatu preferitu un grande casu è coperta u fondu cù nevasi o ragli. U primu niu per gatinti duverà esse caliu è cusimadiu.

Ùn hè micca superfluitu à mette in u cartulare di carta chì u ghjattu pò tena è muzzicari durante i pattu. Inoltre, mantene una manta pronta à a tisora ​​prestitezza, nei, tissuti di sangue, antiseptichi è filamenti.

I primi signali chì un gattu dà nascita:

Pujene a mamma in a cascia dispostu, cercate tutte e porte è a finestra in a casa per ùn esse micca cuglita è dà nascita in a strada. Be with her, favurisce u so amabilitariu, pudete fatte trappula a so testa in l'intervalli trà cuntrazzioni. Ma s'ellu ùn piace micca chì vo avete toccu, ùn avete bisognu di fà questu.

E cuntrullazioni, cum'è quellu di una donna, anu aumentatu, u ghjattu rirendu è u pant. Sì avete nutatu chì l'attività di u travagliu si pateva è dopu à dui uri di mancare, ùn hè micca scatatu mai, portanu u ghjattu à u veterariu. Succe chì dui gattini misuranu à u canali di nascita, ùn puderanu micca nigatu da elli è ùn mancassi micca l'altri.

Sì tutti sò beni, i gatmi sò nati unu dopu l'altru cun qualchì intervalu. In u prucessu di sminisce di i canali di nascita, una sacchettu cù un liquidu in riescita in u quale hè chjucu. A mamma istintivamenti si cumincia à ghjunghje à u zitellu, finu à ch'ella principia a respira, è ùn ùn briunà cum'è un zitellu umanu.

Se u ghjattu stessu ùn manghja micca u cordone umbilicale, hè bisognu à attachemà cù chjavi nei 4 cm da u panicu di u gattu è cura cù cura di u cordone cù tisei. Assicuratevi di trattà u situ di curretta cù un antisepticu.

Nascìu gattini casi sferiti immediatamenti à u cat. Dopu à u nascita di ogni gattu, a mamma spalle è a placenta. Sì avè almenu una placenta ùn sia fora, pò esse un problema seriu, perchè pruvucarà u sviluppu di l'infezzione. In casu di u più pocu dubbitu, chjamate un veterinariu.

S'ellu facia sempre bè, i gattini nascinu, s'arrifiedi è puliti, cuminciò à manghjà è u gattu senti bè, lasciate à questu - l'instinimentu maternu dicerà à a ghjovana mamma cumporte cù a fede.