U travagliu di nascita

"Aware - significa, hè armatu!" - questu principiu perfetta à u prucessu di nascita. Sicura chì l'instinctivu maternu farà u so travagliu senza sapienti li ditaglii di u misteru di nascita, ma per dà a persona ghjustu un novu omu, senza danni à a salute di a mamma è di u solu di nascenu, solu ponu esse armatu cun sapienti. Dopu tuttu, dà u vostru principale, spiranza, micca l'ultimu esame in vita ...

Allora, meditazione annantu à u tema "Partruzione" hè in tuttu un colpi. Voi, grazi a l'usu di tècnichi di respirazione studiatu previamente, anu trafunditatu una longa prima prima di u travagliu di u travagliu chì apre u cerviz. E, anche u so avvinimentu è rinfurzà, u calziu l'ànima di u pensamentu di una reunione imminenti cù u so picciottu, danu ancu più forza per aiutà u zitellu senza difisu per vede u mondu. Sugumu ùn ci hè solu un desideriu irrealu per andà à u bagnu "in grande" - questu hè u momentu quandu i tempi. Felicità, un pocu più, è diventerà una mamma!

A cosa principale ùn hè micca per succorsu à u desideriu di u corpu per vapà l'intestini, ancu s'ellu insuportabile. Pensate à u zitellu, respira, respira è respira. Failure à cunfurmà cù questa regula, l'azzioni nun pirmittiti, l'autoguaticu pò purtà à traumu, l'ipocesi di u fetu (in u periodu, u zitellu vole à l'ossigenu in particulare), a ferita cervica injustita (in casu hè micca apertu) è u perineu. Per cumincià à pressu, hè necessariu, se u capu di u zitellu hà passatu solu u canali di nascitu è ​​si trova in u pianu pelvic. Cusì, solu quandu a matrona, dopu avè assicuratu da a situazione curretta di a testa, resolvi, pigliatu un ripertoriu forti, tira fora di l'ultima forza, straining a pressa è dirigendu l'sforzi, cum'è quandu u battellu.

U travagliu in travagliu: chì succede in u corpu?

U travagliu à u zitellu hè u prucessu di passà un zitellu in u travagliu di nascita (circa 10 cm) durante u travagliu per via di cunflittu involuntariu di i musculi di u diafragma è di a pressa abdominal. A crescita in a pressione intrapresali è intrauterine, basta chì u cervicu hè apertuatu, prumove a cuda di u fetu, chì résultats à squeezing i mura di u rectu è u pianu pelvic. Tuttu chistu crea un pritatu à defecate o di u chjamatu "esercitu".

Se prima di u nàscita hà pigliatu e misure di purificazione di l'intestinali, dunqua da l'excrementu pussibule ùn avete micca tombu: ùn ci hè nunda chì difecanu. S'ellu ùn ci hè nudda purificazione, a defecazione accidenti ùn devi micca moltu. In questa situazione, stu fenominu hè naturali è spessu occurutu. Tentati di cuntrullà i so trasporti solu interferiscenu cù u corpu normalu di u travagliu. A salute di un zitellu hè assai più impurtante di questa sti esperimenti, hè micca?

Durata di u piriu di tentazione

Uni pochi parolle nantu à quandu longa teme duranu. In mediu, stu periodu dura una meza ora. E a so durazione hè influinzata da una donna, un "primu natu" o una donna. E se i primi tentattivi pali lastu à 2 ore, in seguitu l'ultimu, in vista di u canali di nascita prestu dopu a prima partenza, u periodu di provi pò esse 5 minuti.

Cumu si respira appressu à i tentazioni?

A breath during the attempts, cum'è in u periodu di travagliu - un componente di riescita rispetente. Cusì, per una inspirazione cumplicata di u tentativu, avete bisognu di esaltà bien. Dopu:

  1. Facemu un respiru
  2. Senza a vostra altagna, straining the muscles of the press.
  3. Furtificate a prissioni in a pelvis, cum'è si prumove u fruttu.
  4. Ssule, sì, sì, hè exhalatu upertu (un "scherzu" pò purtà à traumu à a cima di u zitellu à causa di u fattu chì nantu à questa alioni hè a volta a volta).
  5. À novu, respireghjenu è pull.

Tuttu l'algoritmu di l'azzione deve esse ripetutivi trè volte per l'sforzu. Dopu à quella, per restè è a guadagnà forza per u prublema vicinu, avete bisognu di piglià un soprano sidu è restituisce una tranquillità, ancu respira.

U cumpurtamentu durante l'attempu

In parte cù respira, per esse rimesse, avete bisognu ancu:

In u tentativu, avete bisognu à pressu pressu a to mugtu à u to pettu, pigliatu à a strapella di i passavanu di u lettu, cuncipitu nantu à i so prudutti spezii cù i so peri dilated è aghjuntu à i culori axiliani. Enricu u dulore in u perineu durante un tentativu si parlava di l'azzioni curretta è u muvimentu di u zitellu "à a sera".

Comu regula, in a fine di u periodu tensu, in a lotta è cù tentative, à a sera di a vagina, nascita a testa di u babbu, chì pò esse sfruttate bè à a fine di u bout - ùn hè micca una causa di preoccupa. Questu hè cumu si a testa hè inserita. Avà nantu à a lotta successa, tuzhas trè volte per l'sforzu nantu à u cumandimu di a partenza, a testa di u babbu saldarà. Per evitari e rupti, a partara facianu tuttu ciò chì esse necessariu per assicurà chì durante u sforzu u caprettu di u zitellu si distende a peddi di u perineu. A testa di u fetus stalla da a volta di a testa, da questa di a corona, è ùn ne ùn facia. Prima di faccia a faccia, hè pruibitu di spinta. Allora a nova facciata nascita hè tutta di a maglia da a mane di a mamma o a diritta, i perchè automaticamente automaticamente, chì nasceranu pocu dopu l'altru, postu chì u zuccheru è e so valdi si pò fà szula.

Cun sferimentu! Pudete nantu à a vostra panna a ghjente vana. Ùn aghjunte l'emozioni: rallegiate o chianci di a felicità - pudete diventà una mamma!