A dieta di Pariggi

Francia - ùn hè micca solu a Torre Eiffel, ma l'abbundanza di i megliu ristoranti in u mondu, in quale hè impussibile micca di ingressà. È i Francesi, rispettivament, sò i primi gourmets di u mondu. Inoltre, ci hè una paradossu: dopu avè chì i Francesi manghjendu sempre è manghja, micca solu di malice, ma di quantità altri caluri, pari chì tuttu u manghjatu in li funere è u pisanu , chì hè invechjabbli, ùn hè micca postponatu. A ragiunità ùn hè micca in genetica è questu hè prova. Ancu in u XIX seculu, u medico irlandese hà dettu avà à sta discrepanzia, ma oghje l'statìstichi dimustranu chì e persone chì ovene in Francia perdi u pesu, è i Francesi, perversi, trasfurmati à i paesi cun cuisine lessu cusì dilettante.

A ragiunità ùn hè mancu à l'alimentariu in Parighja, ma in a cultura di u cunsumu di l'alimentariu.

Cumu manghja?

In u lamentu di lunch, i Francesi sò visitati da parechji stabilimenti pubblici: u primu è u sicondu in diverse buttrega, a dessert in un pasticceria piacevule è u caffè debite esse inborne in u megliu cafè. In attu, sta hè a dieta di Parigina.

Ciò chì dicenu i Francesi di l'alimentari, avemu avutu dettu à u tempu per l'héroe di a pelle "Finestra à Parighja". Questu! I Franceschi pensanu chì l'alimentu hè u piacè più altu, hè degnu di dedicà tutti i so pinsamenti durante a cena.

Aduprate a tavula, nunda hà necessatu attributi - tuttu questu hè impurtante. Ogni pezzu si mancianu pianu, masticatu currettamente, perchè ùn ùn pò micca missu una nota di gustu.

E avà per questu questu hè impurtante.

Digestion cù l'alimentariu

Cumparemu noi cù u sicretu di perchè a dieta di Francia hè cusì efficace per a pèrdita di pesu, malgradu ciò chì tù manghjate in constantemente.

Quandu i Francesi parranu di l'alimentariu, cum'è un lampu Pavlov, travagliatu nantu à u cane, travaglia in u so stomacu, li dicenu chì l'alimentariu hè in ghjornu. U stomacu cunserva zucchetti in risposta - grazi a stu metudu ùn avete mai averebbe indigestioni.

I Francesi mancianu lentamente è à appiccià à piacè à manghjà i manciari - ùn simu micca ghjustu à u gustu, aiutanu à l'stomacu à digià alimentu. Dopu tuttu, quantu hè masticatu, u più faciule ch'ò hè digià.

A menzione di a dieta di francese ùn hè micca quantità, ma a qualità. I Francesi prefè un fasciu di roquefort à un tastu di borscht, ancu si sò assai famiti. Perchè ùn hè micca a quantità, ma u gustu chì deve esse saciate.

Qualessu hè u menu cunsiste?

Prima di tutti, sò stati prudutti di proteini d'alta calorie - pesci, mariscos , carne, furmagli. I casgiaghji francesi sò assai grassi, hè veru, ma ùn manghjarè micca solu cum'è nantu à u "cheese russian" in sandwich. A fetta di pane è una piccula fetta di furmagliu.

I Francesi mancianu assai verdura. Ogni pezzu hè accumpagnatu da una abbundanza di lettuce è d'erbe - tarhun, timu, basilica, cilantro è tutti i piaceni chì sò longu criscenu sottu u nome di l'erbe provenzale.

Inoltre, adendu à a dieta dietetica, nimu pruibisce micca, hè una dolce. Ma puderete fà una scelta in favore di a perfezione di u gustu, è micca a mità di quilo di biscotti. Sì avete da manghjà i dolci, allura avete bisognu di un piacè più altu per ellu. In modu, hè quì un paru cusì cumuni di a dieta francese - in a matina un cupcake, à a sera - sessu. E si ùn aiuta micca, avemu escludutu a farina.

E à a farina, ricordate, i francesi mai si ricusanu à elli in pane, siddu solu perchè u furmagliu grassu grassa manghja cun buns è croissant. Ma ùn avete bisognu à cocchi cu pani bianchi cù pani - l'eccessi in quantità sò preghjudizie. Francia - u paese di un milione di varietà di prudutti di pavimenti. Cusì pruvate à sceglie quì à u gustu.

Semana di cucina francese

Se vulete perdre u pesu, i nutriczionisti francesi ricumendenu a sapè à apprezzà u gustu di l'alimentariu. Dunque, annunziate in casa una simana di cucina francese è seguite tutti e reguli di supra.