Moda di u XXu seculu

Ogni epica abbanduneghja u so impronta in tutti l'esferi di a vita umana, è a moda ùn hè alcuna esurtazione. Ancu seri più correctu di dì chì hè in moda chì tutti i tendenzi di l'età sò riflettuti.

Scoglià in a storia di a moda di u XXu seculu - l'occupazione hè assai fascinante. U propiu cuncettu di "moda" hè assuciatu, sopratuttu cù Francia. E a moda di u XXu seculu ùn hè statu esvizione. I prugetti di quasi tutti i novità in moda di u seculu passatu sò i Francesi.

Moda francese di u seculu 20

Paul Paul Poiret in u principiu di u seculu dessi à a donna l'oppurtunità di respira un pezzu sanu (littiralmentu!) - Abulennu u corsetto. Hà fattu ancu u vestitu cortu è cambiò dramaticamente u cuteddu di u vestitu di a donna. Grazie à Poiret, parevanu vistiti di cut straight, vestiti-shirts, fasgiuli stritti, capelli di donna, vestiti kimono. In u 1912, stu grande francese amparò a prima manifestazione di moda.

Di sicuru, a moda di u principiu di u XXu seculu hè ancu a maestra di u grande Coco Chanel . In a moda di e donne di u 1920, Chanel presenta l'elementi di u vestitu d'un omu: capelli, calzini, cammità cù corbata. Hè in questa ora chì hà criatu u so vestitu ecumevule.

Cardenalisamenti cambia a manera di vita. E donne facìanu un travagliu rispunsevule è cumplicatu cù l'omi nantu à una basa equalizada. U standard hè una figura di sport cù cunfi estremità è un casu chjucu. À u listessu tempu, vestiti cun una bassu oblicu, cù una culatura assai baxera (in un locu in a fila di u filu) è una larghezza di midi sò in moda.

A moda 30 anni di u XXu seculu torna torna in una stampa di una femina romantica cù una bocca sensuale brillanti è un belli riffesi di capelli. Una altra gran donna di questa era - Marlene Dietrich - introduces a moda femminile di u primu smarzu di u XX sèculu.

Grazie à i divas di Hollywood, ogni tipu di stoles, boas, fur boas, pelerines chì cumplementà in forma di vestiti fatti di u satinu, u brocade o a sita naturali sò assai assai populari.

I putenzii fatilii anu avutu ancu una influenza indeliblii nantu à a moda di u seculu 20. Alas, ma in u duru ghjornu in guerra ùn era micca u lussu, è i vistimenti di moda principiavanu di parè un uniforme militare. Ancu s'è digià in u 1947 Christian Dior mostra una nova cullizzioni di "New Look", chì produciu l'effettu di una bomba sfodata. Una dimustrava assai fiminili è cù i malati è i so speddi rossi fu prisentatu, cù una cintura estrema è un altu bustu. Ci eranu magnifichi cù faldidi è bluschi bianchi. Ritorna à l'intaressu di i cosmiculemi decorattivi, ma in moda si entre in u capeddu. A donna torna à diventà una donna.

A fine di u seculu. Emilio Pucci dà u munnu Capri capelli. Moda 50 anni di u 20 seculu immersi in un mondu di novi forma, proporzioni, siluette. Ogni donna hè datu una vera sfarenza di vestiti per ogni gustu. In u mondu di a moda vene Saint Laurent cù u so stile. Furor produci l'aparicio di una biulogica. A moda di u mità di u XX sèculu dà u mondu più di una rivuluzione rivoluzione. Prima di tuttu, Vivier Roger vene cù i scarpi cun u 7 è 8 cm, chì diventenu simbulu di l'era. U Cocosu Grandu prisenta i so costumi famosi, avà u so nome.

L'esprissioni hè stata fatta da a moda hippy, annullò l'intelligenza di a moda ghjuventù - a robba di i teatru hè indispensabile è permanente in a cullizzioni di a moda di tutti i modelli di moda. E, sicuru, questu hè u mini-faldere di u Dipartimentu inglesi Maria. À u stessu tempu, a capitale di a moda di a famiglia di i muderni di Parigi à Londra, temporale.

Moda inglese di u seculu 20

L'Albimu brumannu di l'ùltimu seculu diventenu a cuna di quarchi modi di moda chì dà impetu à u mudernu moddu di kazhual. Prima di tuttu, questu hè u stilu di Modos, chì era assai piazzatu à u gustu è a qualità impeccable. L'Aderenti di questu stili eranu l'amicu di i Beatles. Dopu ci sò rasiani, hippies, è un pocu dopu - punks. Solu più tardi venenu l'estilu di cronica, chì oghje, in termine di a so ricchezza semantica, hè persunale dopu à u classicu.